Nu börjar det



Sov fruktansvärt dåligt inatt.
Drömde om hur ont jag hade i min rygg och mage och att alla på sjukhuset avisade mig.
Vaknade och kunde inte röra mig - hade sjukt ont! Det kändes som ryggen skulle gå av på mitten och magen låg med massa sammandragningar. 
Ischias har börjat..
När jag födde Olivia så var det i ryggen det gjorde mest ont - jag ville bara slita av den!
Det  var på just det stället som jag nu har börjat få ont i. Har känt av det många dagar men inte så tydligt som inatt. Jag hoppas det går bättre inatt - nga tips av er kära läsare hur man kan lindra det?
Har läst om det på nätet och det sitter just där dom beskriver ischias och det känns dom det står.
:(
Jag kan bara tänka mig hur det kommer kännas när jag blir tyngre och har en stor mage..

Till ngt roligare så har jag fyndat en massa kläder på MQ till mig och Lindex till Olivia.
Jätte fina sommar kläder till mig men jag tänkte somså att jag kommer ju ha dom när vi ska till Cypern och kommer kuna ha dom nästa sommar med. Hade jag handlat för nypris så hade det gått på 2000 kr på MQ men jag betala bara 400 - det kallar jag FYND!
Till Olivia blev det tre plagg för 139 kr - i like..


Imorgon åker vi över till Dk för att gå på Zoo - jag tror jag vet en som kommer bli överlycklig :)


Smultron är gott..


Kommentarer
Postat av: Therese o nellan

Tack Johanna. Jag trivs superbra i håret, trots att jag egentligen är "blond" i sinnet hihi.

Vad tråkigt med din rygg, hoppas verkligen du slipper ha det så hela graviditeten...

Jag hade massa foglossning, fick det tidigt men sen när värmen kom så va den helt borta, så skönt. Hade förberett mig på att ha riktigt ont i slutet men det har jag sluppit tacksam.



Jag klipper mig i hässleholm på snooze. Har gått dit i tre år och e supernöjd alltid :) Skönt att ha någon man trivs så bra med. Kram o trevlig helg.

2010-08-06 @ 07:15:25
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0