Fint

Sitter och tittar på bebis kläder. Finns hur mycket sött somhelst.
Hittade denna fina på Kappahl - ska nog ta och köpa den :)


Fast den får Lillan ha när hon inte är sådär mini, för vad jag kommer ihåg av Olivia så var det ganska opraktiskt.

Nu kallar sängen - önska mig lycka till imorgon med dagislämningen.
Kan ju säga att efter jag ringt dom idag så blev jag lugn. Hon återhämta sig efter ca 5 min.
Men hon hade varit väldigt arg för hon inte fått ngn puss sa fröken.
Så imorgon ska jag ge henne en massa ♥

Nu har hon varit blöjfri i en vecka o jag är så glad över det!


Kommentarer
Postat av: Mojan

Bra och duktig Olivia är tänk på att hon är fortfarande liten.. Koftan till nya liten hade jag nog inte köpt men söt var den.. Men inte jag som köper. Pussen Mojan

2010-08-25 @ 23:21:55
Postat av: ida

Jätte söt kofta!!

2010-08-26 @ 19:19:55
URL: http://idus.bloggagratis.se
Postat av: Madeleinius

Riktigt fin!

2010-08-28 @ 23:53:41
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0