en utväxt borta


Då sitter man i soffan efter att varit iväg i 2 timmar.
Har fått mig en välbehövlig klippning och slingning.
Äntligen är utväxten borta och mina slitna toppar är försvunna.
Dock är jag väldigt trött på min frisyr - lixom inte alls som jag vill ha.
Men det är på väg att växa så jag får snällt vänta på att det ska bli långt.
Har inte klippt det sen december!!! Så jag lovar det var slitet!!
Slingningen blev jag nöjd med - allt är bättre än det jag hade innan ;)
Testade ett ställe här i Åhus faktist - jag som sa att jag aldrig skulle byta!
Men jag måste inse att där jag klippt mig innan är alldeles för dyrt för en arbetslös som mig.
Så är det ju smidigt att det ligger så nära med!
Men när jag har pengar ska jag gå till min kära frisör i stan igen - så d e så!!!
Aja - jag är jätte nöjd med det jag gjorde idag och det är plånboken med så det är la perfekt!


Om en kvart ska jag hämta hem den förkylda lilla flickan.
Hoppas febern håller sig borta så hon kan vara på dagis ALLA dagar denna vecka.


Måste börja packa med - en vecka kvar! =))


En bild från i lördags på Olivia och hennes mormor :)


Kommentarer
Postat av: Anna

jag skulle också behöva fixa håret men vet i tusan om jag har råd me det just nu, man vet ju inte vad som kommer nu när bebisen tittar ut!!?



Kram

2010-08-30 @ 12:34:29
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Hanna

åh vad avis jag blir ja vill me åka iväg igen =D

men de får bli til sommaren istället! kräm

2010-08-30 @ 14:08:27
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ja det behövde vi verkligen & bara att komma till Dk är ju så mysigt!=) När åker ni? Hur länge ska ni va borta;)? Så underbart för er. Ja huset va fint men låg lite för nära en väg bara. Mmm ni får flytta ner hit tycker jag!=) så får man se dig lite oftare, hehe. kram

2010-08-30 @ 17:52:35
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Var i Åhus klippte du dig? Jag letar nämligen efter en bra (och billig) frisör :)

2010-08-30 @ 18:01:53
Postat av: Johanna

Emelie - på 3 Salonger heter det och jag gick till en som heter Carina :)

2010-08-30 @ 18:46:10
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0