20:00


Olivia sover så vi kan ha en fredgas kväll för oss själva.
Härligt. Blir film och lite gottit.

Igår hade vi en lite tripp runt Österlen/Ystad...
Hittade en fin strand som vi skulle bada vid men fy fasiken vad det var blåsigt och kallt.
Hade med oss grill o krov så hittade ett litet öde ställe i ystad..
En massa äckliga insekter gjorde oss sällskap så jag var väl inte så glad - hatar dom!
Men mysigt hade vi ändå. Klockan var mycket så vi körde och överaskade mina föräldrar och lånade deras säng:)

Idag gjorde jag en soppa (köttfärsgulach) - god men dumt att äta i detta kvava väder..

Sjukt på måndag börjar S jobba - vart tog dessa 4 veckor vägen?


På återseende.




Kommentarer
Postat av: ida

Semester brukar tyvärr alltid gå för snabbt :-( Men det är kankse ett tecken på att man har det bra och roligt!

Gillar din blogg och hoppas få fortsätta läsa!

KRAM

2010-08-14 @ 09:45:40
URL: http://www.idus.bloggagratis.se
Postat av: Mad

Ja jag har tänkt mig mjuklift i sittvagn och så en syskonsits..Googla det, Emmaljunga har en syskonsits. För syskonvagnarna är stora och barnen sitter/ligger dåligt i dem + att det är lättare med en enkelvagn. Olivia är ju dessutom äldre än Wincent. Så det kommer hon nog klara fint + en ståbräda =)

2010-08-14 @ 11:48:47
URL: http://mamamad.se
Postat av: pauli

jag hade oxå dille på soppa när jag väntade Elvin, du kanske oxå väntar en lillebror :)

2010-08-14 @ 19:01:10
Postat av: Bella

Vad mysigt med lite utflykt och famiSka ni åka på semester sen, du o S eller? kram

2010-08-18 @ 22:34:47
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0