Lite färg i vardagen


Det är fredag! Vid denna tiden skulle jag och Olivia varit påväg hem - men istället sitter vi kvar i Sundsvall.
Planet var inställt till Arlanda. Så det blir att boka om - på söndag så är där förhoppningnsvis ett plan som går. Men allt är så osäkert! Bara för man bokar om så innebär ju inte det att vi kommer komma med. Jobbigt att inte veta!
Får ta och ta vara på dom extra dagarna som vi får ha här uppe istället. Just nu är det bara Olivia och jag som är hemma. Dom andra har återgått till vardagen. Jobb, skola och förskola. Skönt för barnen att komma iväg och träffa sina kompisar. För fast man längtar efer varann så blir det ganska intensivt speciellt för barnen. Och iochmed Olivia inte vara jätte rolig här uppe så behöver dom vara ifrån varann ett tag.

Själv har jag blivit jätte förkyld! O då menar jag JÄTTE. Här ligger papper i en hög bredvid mig  och mer kommer det bli.
Ögonen rinner och jag nyser typ 5 gånger per halvtimme. Jätte synd om mig ;)

Får hoppas på fredags mys här hemma.




Det är kul att måla ♥


Kommentarer
Postat av: Mor

Sötnosar, nu ses vi snart. Mor

2010-04-23 @ 16:46:09
Postat av: Jane

så fina bilder! & krya på dig och ta vara på tiden med dom nu när du fått nån extra dag ;)

2010-04-23 @ 20:19:56
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0