Vilken morgon


Godmorgon!
Vaknade INTE utvilad idag då Olivia varit ganska orolig inatt.
Hon hade lite feber igår så tänkte att det var nog därför.
Tog tempen imorse men då stod den bara på 36.2. Känns lite lite..
Hon är iaf på dagis nu. Underbart väder ute. Men frös så om mina fingrar när jag cyklade.
Igår var det fototajm på dagis. Olivia fick självklart komma fast det inte var hennes dag.
Jag hade gjort henne fin och har verkligen hoppats på att få enskilda fina kort på henne.
När jag kommer och hämtar henne säger fröken - tyvärr blev det inget enskilt på Olivia.
Hon vägarde - skrek o grät! Hon trodde väl det skulle hända henne ngt. Men iochmed hon hade 38.1 när vi kom hem så är det väl därför..Bättre lycka nästa gång, hoppas jag :)

Vi åkte in till stan med Staffan och kollade på sängar och skrivare.
Mycket man behöver! Men säng till Olivia står högst på listan. Hittar inte den rätta bara!
Jag hade ju min favorit på Ikea men den försvann! Utgick. Hittade en på blocket som var som ny.
Bokade den men när vi skulle hämta den så fick jag ett mail att den hade blivit såld för  där var en person som knackade på! Hum! Lovat är väl lovat? Arg blev jag iaf..

Det var kalas i söndags för A.
Alltid lika trevligt att vara där..
Sen när man ser sitt barn bli så glad för att träffa sina kusiner gör att hjärtat blir xtra glad.
Längtar tills vi får träffa T&E med..
Snart så :)

Om jag inte känner mig så förkyld  ska jag följa med S på friskis och svettis på torsdag (nä inte Staffan ;)

Heja heja..



Kommentarer
Postat av: Amme

Haha jag hade velat se dig O Staff på Friskis fniss Matchande gympa-dressar :D

Hoppas ni blir friska snart!

STOR KRAM

2009-09-29 @ 20:30:44
Postat av: Emmeli

åh va synd med fotot! men det e klart om hon hade feber... på sezars dagis har dom så att föräldrarna kommer o sköter det enskilda fotot! om man vill kamma dom, ha nya kläder, få dom att skratta osv. det e faktiskt ganska smart =) kram

2009-09-29 @ 22:53:52
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0