Moo


Ja man kan undra om sjukan är på G hos mig eller om jag bara är så trött som jag brukar ibland.
Somnade med Olivia klockan 12 idag sen vaknade vi 3. Ops ;) Skönt var det iaf. Farmor kom på besök så hon fick till uppgift att passa lillfisen så jag kunde handla hem lite saker. Kylen var tom och har jag inte mjölk kan jag inte dricka mitt heliga kaffe och utan kaffe blir jag bara grining! ;)

Snart får Staffan sitt intyg och då ska vi köra köra köra...
Ska ta ngn lektion på skolan först innan jag köper ett intensiv paket.
Som det ser ut nu så kan Olivia vara på dagis dom två veckorna heltid då jag ska plugga - suveränt!



Kommentarer
Postat av: Anna

känner mig också krasslig här hemma... inte skoj alls!



tack för din kommentar! =) du får gärna anlita mig!!

ja det är inte så lätt att se huset från vägen men precis efter de konstiga väghinderna innan viadukten kan man titta lite snett åt höger så ser man det! hihiii, vill flytta nuuuuuuuu!



Jag är kvar i Åhus till söndag sen är det dags för packning.. Får hoppas vi får huset innan 2 nov som är datumet vi siktar på nu.



Jobbintervjun gick bra men det va inget för mig.. 14 timmarspass och dygnspass, funkar inte med Wilma just nu. hur går det själv??? Svårt som tusan är det..



Kram om dej

2009-09-15 @ 10:54:22
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Samantha



Åååh vad lycklig jag är nu när du låst upp bloggen.

Användarnamnet och löseordet hängde inte med när du skickade det så jag har förtvivlat fått klara mig utan er. Men jag överlevde =)



Men herreminje vad Olivia har vuxit på denna korta tiden. Man märker verkligen det när man inte ser bilder typ varje dag.



Apropå ditt körkort - vilken körskola ska du gå till? Jag måste med ta körkort snart men vill inte göra det häruppe då det är apdyrt.

Men dyrt blir det nog oavsett stad.



2009-09-15 @ 11:42:46
URL: http://vasadusaru.blogg.se/
Postat av: Hanna

har dom körskola i åhus? kram

2009-09-15 @ 17:50:00
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: BREEZY

SHOPPING, FEST & KÄNDISAR?



ta jättegärna en titt på min blogg :)

2009-09-15 @ 17:57:48
URL: http://breezy.se
Postat av: Anonym

hello xD gillar du inte heller alla bloggfjortisar ?!

www.fuckwithyou.blogg.se

2009-09-16 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0