H som i höst


Ja då satt man här. Inget bra på tv - så tråk!

Igår kom Staffan hem, han har varit i Tyskland sen i tisdags.
Mina föräldrar kom oxå upp för vi behövde lite barnvakt till idag.
Men först igår så skrev jag in mig på AMS. Så nu är det gjort. Inte för jag tror att dom kan hjälpa mig så mycket för jag söker ju faktist typ alla jobb som passar mig. Men jag ska ansluta mig till alfa kassan med. För OM jag inte får ngt så måste jag få lite pengar. Ja lite blir det. *suck* Och handläggningstiden är 16-20 veckor.
Ja det kommer bli jobbigt nu men vi klarar oss. Känns dock jäkligt trist att vara arbetslös. Vill vill vill jobba!!!!!

Idag gick jag och S på handelarkursen så snart får jag köra riktgt med han med..
Mitt projekt bli körtkort nu. Får ta en intensivkurs - nu när jag kan!!!
Jag längtar så efter körkortet. Som jag sagt innan - 2009 ska jag ha det, därmed basta!!!!

Skulle blivit fest idag men det blev tyvärr inte så :(

Gick ner här och kollade på husen, det är ju bodagarna.
Inget hus som föll mig i smaken precis. Förmycket design och nytänk för min smak.
Visst där var ett hus som var grymt fint innomhus men själva fasaden tyckte jag såg stelt ut, var typ klädd i plåt.
Kul att gå runt och titta och få lite nya idéer ändå men somsagt allt var ganska stelt i dom andra.

Regnet öser ner från och till, hösten är verkligen här nu.
Jag känner mig mest trött hela tiden. Måste göra vid mitt hår igen tror jag. Sen få bort prickarna i huvudet och sen hade det inte varit fel o fått sola lite... ;)
Aja - vi har inte fått svininfluensan iaf och det är ju bra d! Är rädd att den ska komma hit.....


Inskolningen är slut nu, så nu börjar vi med 15 timmars schema.
Inget sovande där inte, tur är det! Olivia vägrade när dom försökte...
Hon vill bara att mamma ska lägga henne ♥

Så då har man skrivit av sig lite men hade kunat skriva mer ;)

kram


Kommentarer
Postat av: Mad

Vi håller oss borta från ställen där nöffnöffflunsan kan hålla till..ingen öppen förskola osv..blir mkt hemmalek nu..Ni håller er också borta eller? Känns det inte jobbigt nu när tösen är på dagis?



Hur menar du? Hur man startar en insamling eller?



Kramar

2009-09-06 @ 10:46:30
URL: http://mamamad.se
Postat av: Jenny

Jag är också rädd för svininfluensan =(!!! Skyddar kelly till max haha! (sprita händerna alla innan ni rör ;)! Ja hon äter bra och växer på bra =). Vi ska till bvc nu på torsdag igen och då ska dom titta så hon fixerar blicken och följer men det ser vi ju att hon gör hihi =)! Idag är hon en hel månad! Ja alla säger att man ska ta till vara på bebistiden å det tycker jag att jag gör =)! Ni får komma hit en dag och hälsa på när ni inte har nått annat för er =)! Ni är så välkomna så!

2009-09-06 @ 12:05:53
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Amme

Kul att du tagit tag i körkortet. Då har du ju det snart & kan ta dig runt lite lättare =)

2009-09-06 @ 13:41:42
Postat av: therese

Äldreboende i stan, precis sidan om restaurang lemongrass. vet du var det ligger? hoppas ni haft en trevlig helg, kram

2009-09-06 @ 20:27:26
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: emma

En till som har körkortet framför sig :) Mitt mål är innan 2010 är slut, får se hur det går! Jättefin blogg du har..

2009-09-06 @ 21:30:47
URL: http://emmastjerna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0