Träna



Ja jag är så grymt sugen på att börja träna nu!
Satt och kollade runt och vi har juh faktist ett gym jätte nära.
Kanske skulle ta och träna en timme om dagen medans Olivia är på förskolan.
Är på samma håll ;)
Ja det tåls att tänka på. Tror jag kommer må bra av det. Man måste använda kroppen lite ju.
Inte en dag försent om man säger så :) Ja bara för jag väger mindre än innan så är inte kroppen fastare ;)
Staffan kommer nog börja träna där med då han får halva priset betalt. Ska in där på onsdag och höra..
Sen när jag börjar på intensivkursen så kan man ju träna på kvällen. Om man får barnvakt :)

När vi bodde inne i stan tränade vi flitigt ett tag. O vi mådde faktist super bra. Vi peppade varann o hade kul tillsammans.

Springa och så är inte min grej. Smakar blod i munnen efter 2 minuter. Men att gå på löpband har jag inga problem med. Sen ska rumpan magen och låren få sin spenst tillbaka - ja om den nu har funnits där ngngång;)


Man kan faktist skapa sig ett bättre jag!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan du ge mej din mailadress så att jag kan ge dej lösen?

2009-09-08 @ 02:42:58
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hej gumman.

Det där med puder är verkligen en hel djungel därute & samtidigt så individuellt va man tycker.

I.d:s mineral puder är superbra tycker jag, helt fjäderlätt & smälter in med huden utan efterlämna en hinna el "kaka" så man ser spacklad ut. (det e ju inte meningen att puder ska täcka utan för det e foundationens uppgift, pudrets uppgift är mest för fixering ju). Finns foundation med av I.d tror jag men jag kör med loreals mineralfoundation "true minerals" där, den e bra för mig & täcker på ett snyggt sätt.

Sen att i.d:s puder typ kostar 3-400 på salongen & det ena jag beställde kostade bara 121 kr inklusive frakt från usa för 12 gram. Kanske lite mindre burk men den räcker ändå jättelänge. Ibland kan man fynda. =))

2009-09-08 @ 07:19:47
Postat av: jane

Jag har köppt mig en orbitreck träningsmaskin på blocket haha! Så jag kan gå ner några kilo framför tv:n. För till ett gym kommer jag aldrig att ha tid att ta mig till ;)

2009-09-08 @ 08:17:36
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Stina

Absolut kan man det!! Man mår mycket bättre av´att träna! ;)

2009-09-08 @ 09:05:37
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0