Tiden går



Sitter här och lyssnar på musik. En massa minnen ploppar upp. Jag är glad att jag varit med om allt jag varit med om i mitt liv. Att man kan blicka tebax även om man inte vill vara där i denna tidpunkt i livet! Men jag kan faktist säga att jag ångrar inget som jag gjort! Ja med det menar jag vänner resor pojkvänner och det som hör till då man skapar ett liv.

Jag kan tycka att upplevelserna just nu står still men tänker jag då igen så är det ju nu allt händer.
Jag får se min största kärlek i livet utvecklas och att jag får vara med om en sådan grej är ju faktist ngt av det största i en människas liv. Jag kan känna mig himla ensam men då tänker jag igen - jag har Olivia hos mig alltid och även om hon är ett litet barn så finns hon där för mig alltid och jag hos henne.

Men vuxet ensam är jag dock!

Man vet inte hur livet ser ut om nga år men jag vet att då kommer jag sitta o tänka på alla minnen även då ♥

Nu tänker jag krypa ner i sängen och sova väldigt gott!

I hope...


Kommentarer
Postat av: Anna

Trots att man har massa folk runt sig kan man känna sig ensam ibland. Jag känner som dej, saknar vuxet umgänge just nu känns det som och det måste snart bli ändring på det!

Kanske vi ska ta o hänga lite? ;)



Hoppas du får en fin helg

KRAM

2009-09-04 @ 11:03:34
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är också ganska så "vuxet ensam". Skönt ibland men jobbigt ibland. Vet precis hur det känns. Jag försöker att träffa så mkt vänner som möjligt när B är iväg och köra hem till famijen mm.. Men ibland är det väldigt trist endå att alltid ha mannen iväg =(. Du får komma och hälsa på mej och Kelly ;)!

Kram

2009-09-04 @ 12:24:29
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Anna

jag berättade igårdagens inlägg att det är budgivning på mån-tis så jag tror nog jag håller mig till det lite till, hihi! Men det ligger inte i Åhus, nära dock.. ;)

Jag vill inte bo i Åhus igen, är man uppvuxen där blir man lätt less... jag iaf!

Fast det är ett bra ställe att ha barn på.



Får hoppas vi får huset och att säljarna vill flytta ut snabbt, för vi vill flytta NUUU!!



Du o lillan får komma på fika när vi flyttat ner. Gillar hon hundar? Wilma älskar barn!



Kram

2009-09-04 @ 15:09:08
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Pauli

du får flytta tillbaka tilloss gumman!love

2009-09-04 @ 18:45:11
Postat av: Karolina

Minnen e bra :o) De har man alltid kvar :o)



Puss

2009-09-04 @ 22:13:59
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: jane

Men ni är väl tillsammans? Men förstår att du känner di ensam, det gör jag fast att Miche inte reser i sitt jobb. Man blir lätt lite avskilld från folk när man har fått barn. kram

2009-09-05 @ 09:17:02
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mad

Vilken fin ny design! Du borde verkligen göra som jag och starta en insamling!



Jag känner igen mig till fullo i vad du skriver!

2009-09-05 @ 17:26:41
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0