Ettårochsexmånader


Igår blev min älskade tjej 1,5 år. Och man märker verkligen att hon blir äldre.
Både positivt och negativt ;) Eller jo det är väl bra att man har en vilja MEN rätt jobbigt att höra NEJ NEJ NEJ hela tiden ;)
Igår sa hon - mamma gå och pekade med fingert. Fislisa!



Varit och hälsat på mormor på jobb medans morfar var inne och tränade.
Pratade om tjejen som dog här i Vellinge.
16 år blev hon - hon fick ont i halsen och var hemma från skolan.
På kvällen trillade hon ihop och sen fick dom inte igång henne igen.
Det var hjärnhinneinflamation.
Helt sjukt att en männsika ska slitas ifrån en så snabbt.
Att lite halsont kan leda till döden.

Så har man ont i halsen och feber ska man kolla upp det!
Det kan vara en bakterie som går upp till hjärna - snabbt..!

Jag säger bara, det är tur man inte vet vad som ska hända en själv eller ens nära och kära!


Tänkte träffa ngn vän här men Olivia är inte jätte kry så jag vill helst inte smitta ngn annan med  hennes basilusker.

Ta hand om er!!!!!!

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: pauli

Vilken sötfis!!! Känner så väl igen 1.5 år med mycket nej nej nej:) hehe värre blir det. Engla slänger ut oss ur hennes rum och smäller igen dörren som värsta tonåringen! haha puss vi ses snart!

2009-09-17 @ 14:50:09
Postat av: Pappa Staffan

Min lilla älskade tjej? inte vår? puss puss

2009-09-17 @ 17:28:23
Postat av: stina

Hehe, man kan nästan se på henne hur envis hur är :) undrar var du köpt converseskorna till olivia ?

2009-09-17 @ 19:14:15
Postat av: Johanna

Jo staffan vår tjej - men jag brukar skriva min då det är jag som skriver i denna blogg ;)

2009-09-17 @ 20:00:41
Postat av: Johanna

Stina - dom är köpta via laredute, heter det så?? :)

2009-09-17 @ 20:02:06
Postat av: Amelie

Oj 1.5 år allaredan!!! Helt otroligt va tiden går, tyckte nyss du va gravid ju hihi. Jättesöta skor!!

2009-09-17 @ 20:36:35
Postat av: Hanna

hej hej ja det ska jagf frösköa komma ihåg, o titta inom när vi ändå är i åhus nån gång! klart dom hinne bli komposar hehe



fina rosa converse , elkliot har ett par svart o vita men stl 23 så ja ytror dom e stora!! Jaja intresseklubben antecknar! hehe ha de bra kramelikram

2009-09-17 @ 21:24:20
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: jenny

Lilla Olivia är så dunder söt! Precis som sin mamma! Alltid så fina kläder har hon med =)! Det är bra att hon har en egen vilja ju! Fast jag kan förstå att det kan bli jobbigt ibland hihi!

2009-09-17 @ 23:05:47
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Mad

Tihi så söt hon är! Busfia!

2009-09-19 @ 12:23:53
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0