Oh no

Hej.
Gud vad jag känner mig som en risig mamma idag..
Vaknade 10 över 9 och skulle vara på dagis kvart i 9!
Alltså hade vi försovit oss. Olivia är inte den snabba på morgonen och frukost var ju tvunget att äta!
Men men vi var där kvart i 10 så det gick ganska bra. Fick ringa och känna mig dum. Kändes verkligen som jag jag var tebax till skolåldern när jag försov mig - men nu är det juh på min dotters räkning.
Olivia bara tar framsteg när det gäller dagis - idag gick hon själv in till en av fröknarna och vände sig och sa heeeeej åååå till mig.
En pojke kom fram och knuffade henne, jag gav killer blicken till han och fröken sa till han skarpt!
Tänk vad som händer när man inte ser... Uff!

Tittar just nu på Efter Tio, gillar det skarpt. Brukar vara bra ämnen!

Regnet kommer nu - tråkigt..

Min syster fick skrapa rutan imorse, men visst det är 100 mil dit men ändå.

Sommaren är slut....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja äntligen börjar det närma sig. Men jag hoppas bebis vill titta ut lite tidigare. Blir ju galen av denna längtan och väntan : )

2009-09-24 @ 10:36:52
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: sandra - englas mamma

Hihi sööööötnos!!

Jaså nej men varför? du som är så fin i ditt blonda. Fast du passar säkert skit bra i brunt också! Allt klär en skönhet ju ;)

kraaamis

2009-09-24 @ 10:39:33
URL: http://sandeli.webblogg.se/
Postat av: Hanna

ja , de slåss o härjas en massa på dagis.

elliot blev ju biten massa gånger i början. hade ju bitmärken på rygeen o kinden o sånt. så tråkigt. =(

men de blir bättre som alltid! kram

2009-09-24 @ 16:34:44
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

Uff skrapa rutan, fast det lät rätt mysigt ändå haha :)

2009-09-24 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0