Autumn


Lämnat Olivia på dagis och så sitter man här.
Precis ätit och druckit mitt kaffe.
Lite små snurrig i huvudet, märkligt det där!

Igår var det en så härlig kväll så jag och S tog vagnen och stoppade ner Olivia och började gå..
Riktigt höstväder FINT höstväder.Vindstilla och mysigt kallt. Olivia satt fint hela vägen, hon har börjat att ogilla vagnen då hon själv såklart vill gå. Men inte igår, då låg hon och mös. Vi gick ner till kvantum och handlade mat till idag. Men som det ser ut nu får vi äta själv. Ja så är det med det....

Fick beviljat att ha Olivia på dagis när jag ska ta intensivutb.. så skönt!!!
Kommer hon in i det mer. Idag var hon inte ledsen när jag lämna henne men hon började säga nej här hemma.
NEJ banen! (nej barnen)
Men när vi kom så höll dom på att dansa o sjunga och Olivias fötter började röra på sig. Cutie ♥

Måste dammsuga och torka golven - phu!


Kommentarer
Postat av: Amme

Ja höstvädret e så skönt, fast igår liknade det nästan sommarväder ute hihi, knepigt.

Hoppas allt e bra med er!!!

Puss på

2009-09-22 @ 11:06:51
Postat av: Amme

Hehe ja, det är väl olika det där, brukar gå in i din blogg me & läsa vid den tiden du var gravid med Olivia i magen =).

Läste oxå i nåt forum att man skulle samla på sig vätska nu vid denna tiden oxå så det kommer väl mer o mer. Man kanske ska va glad så änge man inte gått upp så mkt haha. Puss

2009-09-22 @ 19:33:55
Postat av: miian

Detta höstväder som är nu är supermysigt,men det som komma skall gillar jag icke!!!



Du undrade var jag jobbade...jag jobbar i en gruppbostad för 5 funktionshindrade ute i Fjälkinge,som boendeassistent.

Kram



Lycka till med intensivkursen,har du fått tid för start eller det är på planeringsstadiet?

2009-09-22 @ 21:36:01
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Hanna

ah känner igen de. ibland när vi kör in på parkeringen på dagis så känner han igen sig och då börjar han " naaaj dagis" " inte mamma". men sen blir hjan oftast glad igen när han väl kommer in.

vad bra hon får vara där när du ska på internsivkurs! kram

2009-09-23 @ 07:04:45
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: C

Duktigt och spännande! :) Får nog också ta en intensivkurs om det ska bli något av mig ;)

2009-09-23 @ 09:40:34
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0