090909


Visst är det en härlig dag? Dock är jag trött och vill sova men tänkte vila min "middag" med Olivia när hon kommer hem. Det gick bra att lämna henne idag med. Hon blir ledsen i 1 minut men sen är allt bra igen.
Så skönt. Dock är jag lite orolig för hon åt ingen frukost. Jag tänkte att det skulle vara smidigt om hon ville ha välling + att då kunde vi ligga o dra oss i sängen. Men ikke, vällingen var ingen hit på morgonen. Macka då? Nä sa fröken och rynka på näsan. Så hon är på tom mage nu och fick säga till fröknarna att jag lagt en banan på hennes fack som dom gärna fick ge henne... Tänk själv när man blir sådär super hungrig då är det inte så kul!

Idag är det en magiskt dag - 090909 :)
Tycker det är fräckt när datumet blir så.
Staffan och jag förlovade oss 070707...
Gud vad tiden går.



Nu ska jag ta och duscha lite.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mor

Japp det är lite magiskt med datumar som är så. Tänk att det tiden går så fort 070707 och nu är det 090909. Men vi hinner ju med en massa saker under tidens lopp. Kramen till er Puss Far hälsar

2009-09-09 @ 21:40:01
Postat av: sandra - englas mamma

Jätte sött kort på er :) kärlek hihi!

2009-09-10 @ 10:34:38
URL: http://sandeli.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Jag och min sambo förlovade oss 050505:)ibland blir det sammanträffande.

2009-09-11 @ 15:48:14
URL: http://darlingrhubarb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0