Inte min morgon


Tröttast i stan eller? Olivia ville gosa ner sig länge i sängen - nanna täcke!!! Så löd hennes ord när jag väckte henne. Och jag hade inte sagt nej till att krypa ner och mysa med henne. Hade somnat om på 2 sekunder. Men dagis var det ju idag och det måste hon gå på iochmed det  var så längesen! Frukost kom inte ner i hennes mage, illa. För dom äter ju inte fråns 11. Men jag kan ju inte tvinga ner maten i magen på henne. Hon bara tog mackan o sa Gott och skaka på huvudet. Men lite Blåbärs proviva drack hon :)

Igår var det inte min dag heller. Iaf inte när det gällde matlagning. Skulle göra stuvade mackaroner, men all mjölk kokade över o allt brändes. Gjorde om allt men tyckte det var märkligt för stuvningen blev klar på nga minuter och mackaronerna blev inte klara. Då hade jag tagit 5 dl FÖRLITE mjölk! Gissa om jag vart arg?
Men vi åt det, hahaha Staffan tog två gånger. Olivia sa Bläää och jag åt korven. Ja man kan inte lyckas alltid.

Var på Eko och kollade in alla tomtar - Olivia älskar dom. Så denna jul ska det bli kul att pynta :)




Kommentarer
Postat av: Pauli

sötisen

2009-10-28 @ 11:09:11
Postat av: jane

Guuud va snygg du e tjejen! =)

2009-10-28 @ 16:35:16
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mad

Åhh jag lääängtar till julpyntandet!! =)

2009-10-28 @ 19:30:11
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0