FK


 
Hej vänner - eller ja ni som läser!

Strålade höstväder. Det var riktigt skönt att cykla till dagis.
Sitter här och har fyllt i massa papper. Ringde FK och det var ju tur för dom hade inte skickat nga intyg till mig.
Dåligt! Men hon skulle ta och göra d imorgon. Varför inte idag?

Började med pencillinen igår ju, och idag har prickarna blivit fler. Går det så snabbt?¿ Ska ju rensa ut allt!
Prickiga korven, thats me! Eller nä - så farligt är det inte :) Ska bli skönt om det funkar. Men jag tror det är ngt jag fattas i kroppen, ngn sorts hormon. När jag käkade p-piller och när jag ammade hade jag inte en ena finne.
Aja - vi får väl se vad som händer.

Olivia är så rolig nu när hon pratar en massa. Ibland kommer det menningar som man lixom förstår.  
En tand har ploppat fram så därför har hon varit som hon varit - ont!

Ska ta mig en varm dusch nu - länge!


Kommentarer
Postat av: Amme

Ja FK är så tramsiga o ha att göra med. Jag fick hem en blankett av dom i torsdags där ja skulle fylla i om jag ville ha fortsatt sjukpenning..(nej klart man inte vill ha, va tror dom liksom haha) iaf så postade ja intyget i helgen & i måndags fick jag ett brev av min handläggare som "påminde" mig att skicka in intyget annars kunde hon inte behandla mitt ärende. Liksom den påminnelsen skickades i fredags då, när jag fick det 1:a brevet på torsdagen. Snacka om hialösa. Dom verkar inte kunna vänta en dag ens medans man läser om folk som får vänta flera månader på ersättning. Fk går till historien. ;)



Hoppas din pencillinkur funkar för dig. puss

2009-10-06 @ 15:27:29
Postat av: Gabriella

Heej!=) Huuuh ja..har blivit mycket jobb den senaste tiden. Ja jag har börjat jobba lite dag istället för tillfället:) Hur går det för dig? Hittat något intressant? Det är så svårt att hitta bra jobb alltså. Hoppas allt är bra annars med er=)? Kramar!

2009-10-06 @ 20:11:42
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0