En liten båt eller nått


Halloj!
Sitter här och har gjort ett ägglossningstest, haha det är ju skoj. Lite som att vänta på det magiska strecket för att vara gravid. Men nu gör jag inte det för att vi ska planera bebis! Utan jag vill ha koll på när jag har det för jag tycker allt har rubbat sig! Jag är fruktansvärt trött och lite gnällig så jag tänkte att nu är det på G. Men nä inte enligt den stickan. Beställde på nätet så har 20 till haha..

Jag orkar inget idag. Olivia sover (har inte varit på dagis)!
Jag sitter med kaffet här men det vill inte hjälpa..
Ska ta och göra vid mig lite så kanske vi går ut andas frisk luft.

Blir ingen träning idag då S inte har ngn som kan ta hand om barnen.
Kanske ska träna med Staff för jag har en fri vecka där.
Men då måste VI ha barnvakt.

Jaja det löser sig.

Till helgen blir det kalas för lille Nils och lite kräftskiva därefter.
Och på söndag ska jag äntligen få träffa två små söta prinsessor ♥

 

Nu ska jag ta och ringa mannen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0