Det är kallt


Sitter under täcket. Det är bara 20 grader här hemma, är för feg att sätta igång en brasa. Staffan får lära mig. Vill helst inte stå till skuld att bränt ner hela huset.
Varit på bvc med tjejen, jobbigt må jag säga. Bara hon såg läkaren så blev hon ledsen. Och ledsen/arg var hon under hela tiden. Så det där med att mäta och väga gick väl sådär. Sen sprutan gick att ta men då höll vi alla (3 st) i henne.  Fast vi fick henne till 83 cm och 11,3 kg. Stor tjejen.
Cyklade och handla efter och då möts man av SNÖ! Herregud det är inte ens november. Mysigt att sitta inne då men fy faro att cykla i denna råa kylan! Hoppas farmor hittar ngt fint till Olivia på ullared imorgon. Täckbyxa och täckjacka - vill inte lägga förmycket pengar på det då jag redan har två overaller här hemma men tycker det är lite tildigt att börja med.

Jaja nu ska jag dricka upp mitt kaffe för ovanlighetens skull och sen får man städa undan.
Staffan kommer ju hem idag efter att ha varit i Örebro sen i tisdags.


Kram


Kommentarer
Postat av: Mor

Halloj, vi hamnade på Lindex idag. Blev en mumin den i lila och rosarandig med bamselina. Så himla mycket kärt där var. Kramen på er och mys med pappa i huset. Mor

2009-10-15 @ 19:09:24
Postat av: Mor

Halloj, vi hamnade på Lindex idag. Blev en mumin den i lila och rosarandig med bamselina. Så himla mycket kärt där var. Kramen på er och mys med pappa i huset. Mor

2009-10-15 @ 19:10:05
Postat av: Anonym

Knepigt jag fick upp nått lösen och så kom det in två gånger??

2009-10-15 @ 19:11:21
Postat av: Amme

Härligt att ditt hjärta kommer hem idag! Myyys på hihi :)

2009-10-15 @ 21:38:46
Postat av: Anonym

Johanna, jag måste ju bara säga att du har en fruktansvärt söt liten tös:) Underbar hehe:)

Ha en bra dag, kram!

2009-10-16 @ 08:49:09
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0