BaBBel


Ibland känns det förbjudet att känna så men idag är det en sådan dag då jag hade kunat lämna bort Olivia nga timmar. Hon är inte alls rolig att ha med att göra - tror verkligen hon har kommit in i en trots period. Hon är som förbytt! Slår biter och skriker - när det inte går som hon vill och när hon inte får som hon vill.
När hon skulle sova så skrek hon i 30 min - sen satt jag henne i soffan och då somnade hon sittandes. Varför kämpa emot? Jag är helt yr i planeten just nu.

Vill ha ett jobb nu så man kan börja leva lite normalt.
Får ta och ringa runt lite i veckan. 
Väntar fortf på ett papper från FK, får väl ringa dom med.

Blåser mindre idag men det är ändå lite storm. Får ta och gå en runda i skogen om inget annat.. Har hittat en lekplats vid campingen så dit kan man ju ta sig.. Men den är ganska tråkig.

I veckan ska jag få träffa min Pauline och hennes mage :) 15 veckor - mys!!!!
Olivia ska få leka av sig med Engla ♥

Önskar att jag bott närme....

Man vet aldrig hur framtiden ser ut :)
Ibland har jag en så stark längtan efter att bo där nere men sen så älskar jag vårt hus och miljön här!





Har iaf börjat min penicillin kur nu.
Får la se om jag blir ngt finare :)

Kramen


Kommentarer
Postat av: Amme

Varför äter du pencillin?? Inte kul ju. =/

Är Pauline gravid igen? Mys mys!

2009-10-05 @ 19:02:50
Postat av: Dalin

Hej hej!

Råkade hamna här via lite länkar hehe. har själv två busfrön i åldrarna tre och 1,5 år så förstår dig. Vissa dagar och perioder är helt hemska! Men de går över som tur är. Efter min stora passerat två blev hon en ängel igen och hjälper till med allt :) min lilla heter också olivia :) och hon är i en minst sagt spännande period nu..

2009-10-08 @ 09:49:53
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0