Olivias favoriter



Just nu pratar min lilla fina om två figurer här hemma.
Vi har inte pratat så mycket om Pippi Långstrump här hemma men på dagis sjunger dom om henne och har en docka där som Olivia älskar! Hon kan vakna och börja sjunga pippi långelump ;) Sen tar hon en i håret och drar ut det men på Staffan som har kort så drar hon i öronen ;)
Den andra favoritet är Makkapakka boom boom som hon säger. Hon är helt uppe i Drömmarnas trädgård!
Fick en leksakstidining med alla figurerna i och då tog hon tidningen och sprang till rummet - överlycklig!
Tur jag köpt alla små figurer till henne i julklapp.


Hon hade nog blivit jätte glad över att ha dom här fina dockorna med ;) Farmor sa ngt oma tt köpa Pippi dockan - bra d! :)


(fick papper från vägvärket idag-det närmar sig)


Kommentarer
Postat av: sandra

Heej!!!



Hamnade på din blogg av en slump.. Vi har en gemensam vän Anna nilsson..såg din blogg adress när du kommenterat hennes blogg..tyckte ditt ansikte va bekant men kunde inte veta vart i från..Nu vet jag.. körskolan..puh jag kämpar oxå..

Sen tror jag vi vart på samma fest för längesen hos Elin Nilsson :-)

Ville bara söga hej när jag nu snokat aha!

lycka till med ditt körkort! Vem kör du med? Mvh sandra!!

2009-11-24 @ 19:49:24
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har pluggat hemma det man kunde göra hemma sen har jag varit på skolan och gjort resten där..skönt o plugga hemma tycker jag..

Jag kör oxå med Janne han är super tycker jag! Körde med Micke i början men sen gick han på semester och då bytte jag till Janne men sedan bytte jag aldrig tillbaka ;-)



jag har inte så mycket kvar ligger nog till precis som dig ;-)

Om man klarar det på första är ju då frågan haha..Hoppas verkligen det vill bara ha det över..

Började köra i somras..jobbar oxå så har fått köra o plugga lite när man haft tid!!



japp jag känner oxå Elin :-)



Lycka till!!! kram sandra

2009-11-25 @ 11:28:29
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0