Jag lever!
Men min hjärna är lite smått död..
Den har fått vara väldigt aktiverad av inlärning - men det går bra.
Körningen går framåt - halkan bokas på måndag.  Behöver träna lite på cirkulationplatser - blir lätt stressad där.
Sen att parkera RAKT! ;) Motervägen påbörjades i tordags.
Teroin är svår tycker jag, spec allt om fordonet m vikter o bromstreckan mm... Jag kommer lära mig det men det tar sån tid! Har precis börjat på F i teroiprovet.
Gruppen jag går med är super - vi har kul tillsammans och hjälper varann..


Mina föräldrar kom upp i torsdags - skönt.
Åkte hem just nu, Staffan kom hem igår.
Så idag blir det lördags mys.


Kommentarer
Postat av: Pauli

åh du har ditt kort innan jul ju! duktig

2009-11-14 @ 19:29:23
Postat av: Mor

Tror på dig och du gör det.. Puss

2009-11-14 @ 23:47:18
Postat av: Danni

Hej hej Johanna! Tack så mycket. Det är så spännande.

Kul att du läser! Jag läser din blogg med! :)



Kram

2009-11-15 @ 15:43:40
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0