En huvudvärk

som inte ger med sig!
Jobbigt - tagit tempen för ja det känns som jag håller på att bli sjuk!
Men den visade bara 37.1.

Ska snart hämta hem Olivia sen ska vi följa med S till tandläkaren, jag orkar inte sitta hemma.
Dom har en lekhörna där som Olivia kan roa sig med.

Tänkte se om vi inte kan vara onyttiga och äta på Mcdonalds ;)


Åh vill bara göra min uppskriving nu! För jag kan det nu ju - men det är läääääänge till känns d som och då måste jag ju sitta och plugga en massa för att inte glömma.

Nä nu blir det en till pilla sen packa ner lite gott till tjejen.

 


Kommentarer
Postat av: Gabby

Ja verkligen en underbar känsla;) Ja det kommer fler snart hihi tycke rjag är så liten fortf! men kanske bara skönt d;) Vilken fin jeans tunika, klänning du har på dig! Hoppas ni får en fin dag. Kramar på er!

2009-11-26 @ 10:58:25
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0