2010


Hej!
Sitter här med världens kramp i nedre regionen. Precis tagit tramadol men kom att tänka på att imorgon är det halkan som gäller. Och jag vet hur jag mår dagen efter en sådan pilla. Men men, jag får bita ihop - för denna smärta är inte att leka med.
Borde ligga ner, vilade lite innan med Olivia som nu sover gott. Lampan skulle minsann vara tänd. Brukar annars alltid vilja att det ska vara mörkt. Kanske var hon lite mörkrädd idag?
Smått elak var hon mot mig - hon kan bli det när hon är över trött.
Jag sa Mamma har ont i magen, då tar hon på min mage och jag tänkte vad snällt!
Sen ser jag i  hennes blick att hon har ngt i tanken. Då börjar hon trumma en massa på den. HÅRT!
Då sa jag till henne på skrapen och vad tror ni hon gör? Joooo skrattar! Sen blir hon klart jätte ledsen och jag känner mig dum som sagt till henne med HÖG ton!

Tänk att för två veckor sen började jag intensivkursen - har varit där från 8 till 4 varje dag.
Det har gett så mycket resultat att vi har
bokat uppkörning + uppskriving idag.
Lite besviken är jag dock då det är ganska länge tills det ska ske.
Trodde att intensivarna skulle ha lite förtur? Men OM jag nu klarar det så har jag mitt körkort innan 2010!
Som jag sa.... :)

Så alla ni kära läsare - håll tummarna på att jag kan det och klarar det!!!

Nu ska jag ta fram sakerna till imorgon sen kallar sängen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Tänk att det kommer att gå vägen. Har du klarat det så bra på dessa dagar så vore det konstigt. Vi håller på dig och vet att du kan om du vill. Synd om dig att magen gör ont, andas djupa andetag sen är det snart fredagkväll och halkan är gjord. Vi tänker på dig. Kramen Mor & Far

2009-11-19 @ 20:42:34
Postat av: Jenny med Kelly

Håller tummarna ;)

2009-11-21 @ 19:12:48
Postat av: Anna

hur gick det på uppskrivningen??



Kram

2009-11-22 @ 19:20:47
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0