Storm.


Hejsan hallå!
Då har onsdagen seglat förbi.
Amelie kom på ett litet besök - ibland behövs det inte mycket för det ska bli trevligt.
Bakade kladdkaka men jag har kommit på att jag är värdelös på det! Den bli alltid torr.. :(

På fredag ska jag fixa min utväxt och på lördag ska Amme sätta i fin fint hår på mig.
Hon kan sånt och jag får äran att få testa hennes talanger..
Tycker att det är hennes kall - att jobba med sånt eller hudvård och grejjs.. :)

Olivia sover men det blev lite konstigt för hon somnade halv 6 i mitt knä när vi tittade på teletubies.
Sen kom farmor och farfar och sen somnade hon inte fråns nu.

Imorgon kommer mina föräldrar och mormor o morfar upp.
Mys!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha va gullig bild! Tack för dom fina orden söt! Ses på lördag. Puss

2009-05-07 @ 10:06:13
Postat av: Cissi

Vad fridfullt hon sover i mammas famn! Jättemysig bild.

2009-05-07 @ 11:09:24
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

=) tack!

2009-05-07 @ 11:13:06
URL: http://jenssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0