Njuter


Dagen idag har varit helt underbar!
Staffan och jag hade ombytta roller först - han åkte in till stan med Olivia och jag fixade i rabatterna.
Det var minsann o da en bra träning för gud vad varm jag var. Då var där ingen sol heller och tur var väl det.
När mina söta kom tebax försvann alla moln och det blev helt plötsligt JÄTTE varmt. Nog den varmaste dagen idag på länge tror jag. Iaf i vår trädgård. Olivia fick inviga sin nya "badräkt".. Uv 40 ska det vara så det är ju bra.
Hon sprang runt som en lycklig liten unge :)
Vi grillade och bara mös. Sen hittade vi hennes gamla badkar och den fyllde vi med varmt vatten.
Gissa vem som blev glad.. Plask plask plask!
Jag låg själv och njöt av hennes skratt :)

Halv 7 deckade hon i sängen och har sovit jätte bra.
Vi tog fram grillen igen och gjorde vår mat.
Is kall öl på det, kan det bli bättre?

Nu har jag varit ute en lång promenad med Viska.
Åhhh jag bara njuter...




Ledsen flicka...
Men när vi sa att vi skulle in och titta på Teletubies så blev hon glad igen :)


Hoppas ni har haft en bra pingst...
Kram

Kommentarer
Postat av: hanna

vill me ha en trädgård så jag kan sola ja e blek som ett spööööke boooohooo



kräm

2009-05-30 @ 23:19:34
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ser ut att ha varit en kanon dag jue!! :-)

Olivia e huuuur gullig som helst!!

2009-05-31 @ 10:59:12
Postat av: Mormor & M

Men vilken sötnos man kan vara och är. Jätte fina bilder på dig. Viska saknar dig vet inte vem hon nu ska busa med.. Du får inte bli ledsen nu när inte Viska är hemma hos er i huset. Ses snart igen Pussen. Viska ska också få bada igen fast hon inte gillar det och klippas lite. Kramen M & M

2009-06-07 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0