Här är jag.


Sitter med datorn i mitt knä. Syster har precis gått ut för att gå en runda. Jag har dåliga skor med mig så jag kan inte promenara snabbt. Då hade jag halkat. Här är 1 meter snö. Galet..!
Alla barn sover. Mycket skönt. Man behöver lite lugn och ro efter alla timmar då det är liv och rörelse.
Ebba och Olivia är så söta ihop..! Olivia gillar nog Ebba mest.. det är hon som gäller. Ebbaaaa Ebbaaa...
Här finns ingen potta så jag tetstade att sätta henne på toaletten, och där hon både nr 1 & 2. Tokigt. Hoppas det håller i sig. Så när hon kan prata så kan hon göra sig hörd och då bli blöjfri. Hade varit super!!!

Flyget gick bra men hon var rastlös och trött så lite gnäll blev det. Menmen... :)

Det körs GI här uppe & syster är sååå duktig på att laga god mat!!!
Hon har minskat 2 cm i midjan sen förra veckan - på att äta massa gott ;)
Jag blandar ju så jag kommer väl öka 2 cm *ler*

Nu ska jag kolla bloggar - har inte suttit här på ett tag ju..


Syster mötte oss på flyget! Vi var alla lagom trötta ;)


Olivia tokar sig!


Ute i snön. Har lånat systers termosbyxor, känner mig så fin ;)


Sååå mycket snö.


Olivia åker pulka men ville mest vara i min famn..


Vi tre♥


Ebba & Olivia..


Allihopa everybody *tsss*


Kram

Kommentarer
Postat av: Amelie

Va mysiga bilder gumman! Passa på & njuuut däruppe & ta vara på varje liten dag med syster. Vi tar en fika när du kommer hem. Puss

2009-03-29 @ 21:57:20
Postat av: hanna

haha härlig min olivia! =) kram

2009-03-29 @ 23:18:01
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Jane

härliga vinterbildet! Leon vägrar potta verkar det som! Han känner när han behöver "göra" så säger han: bajs, och springer och hämtar en blöja. det är bara att fortsätta uppmuntra, försöka att inte tjata, så hoppas jag att han vill sitta där snart!!! Olivia är ju för tusa ett halv år yngre än Leon och så duktig som gör på pottan!! =)

2009-03-30 @ 07:46:48
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha så rolig min hon gör! så söt! mysigt med snö, eller? jag vill gärna ha sol nu!! =)

2009-03-30 @ 09:21:51
Postat av: Gabriella

Va härligt ni verkar ha det!=) haha olivias min är ju underbar på det ena fotot;) kramar!

2009-03-30 @ 11:41:13
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0