Postis Per.


Han är Olivias vän just nu. Hon sitter fastklistrad fraför tvn. Har inte sett henne så intresserad innan.
Vad ser hon? Det är verkligen super dåligt ;) Fast ok, det är söta röster och "bra" musik..
Och så är det en katt men Olivia tror nog det är en hund för hon sitter just nu och skäller.
Cutie..

Lite bajs prat...
Vet ni om advokado gör så att man (olivia) blir hård i magen?
Eller bara hennes mage som reagera på det, kanske fått för mycket av det..
Nu när hon inte ätit d på ett tag så är det helt tvärtom i lill magen. Nästan så man trodde hon var sjuk.
Men hon mår inte dåligt!
:)

Idag ska jag öva att gå med henne. Hon vägrar att släppa mina händer. Och står hon själv så sätter hon sig bara.
Hon är en höjdare att gå runt när hon håller sig i soffan eller bordet. Men att gå själv, ikke!
Hon ska ha tagit 2 steg till den 16onde. Det är mitt mål... Men jag blir inte arg på henne om hon inte lyckas ;)

Sen kan man undra när hennes tänder ska komma, hon har inte fått en enda!
*hmfp*
Fast jag fick höra av min mormor att hennes barn oxå varit väldigt sena med dom..

Nu slutade Postis Per och Olivia tycker jag är så tråkig!
Ska leka med henne nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: hanna

colin älskar med postis per. har köpt den dvd till han i födelswedags presetn! hehe



ush elliot e skitjobbig idag, sjuk o gnäligt !!!



ja du får hänga med ut sen nån kväll!Kram

2009-03-09 @ 12:52:00
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Therese

2009-03-09 @ 13:04:51
Postat av: Therese

Hello Johanna!



Va roligt att det går framåt med gåendet, här hemma har Adam tagit som mest 6 steg, han hatar det. Han vill sätta sig ner hela tiden..

Skulle bara skriva att Adam blir osså hård i magen av överdosering med avokado. Men jag bryr mig inte om det, för avokado är så bra tycker jag. Ger honom några skedar katrinplommon emellanåt så brukar det ordna till sig!!

Kram

2009-03-09 @ 13:07:38
Postat av: Amelie

hehe, jasså han såg Calle på elgiganten då me. Vi får hem vår tv & allt det där imorgon så det ska bli kul. Har ni hittat ngn??

jag e ledig onsdag & torsdag, vill du träffas då kanske?

puss på!

2009-03-09 @ 16:58:25
Postat av: en barnskötare

ett tips är att ta en penna i din hand o låt henne hålla i den så kan du släppa pennan så kankse hon går själv....

2009-03-09 @ 19:06:08
Postat av: hanna

tack! :) när ja väl gör vid de e de fint ! =D

2009-03-09 @ 19:22:07
Postat av: Jane

haha postis per nynnar glatt...tralla lala..ja den melodin kan man i huvet nu =)

2009-03-09 @ 20:12:13
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Jane

ps: jag har mejlat dig lösen till min blogg=)

2009-03-10 @ 08:12:33
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack så mycket=) Hon är 2 veckor redan så tiden går galet fort=)

kram

2009-03-10 @ 09:30:50
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0