Ledsen



Åhh då har man varit på bvc.
Läkaren var lite läskig tyckte Olivia, som hon grät!
Men varför ska dom vara så hårhänta för? Klart en liten blir rädd o lessen då!
Allt var iaf bra...
Vi har inte varit där på 3 månader..
Hon vägde 1 kg mer - alltså 10,4 kg :)
Sen hade hon växt 5 cm. Så nu är hon 76 cm lång.
Feber har hon fortf..
Hoppas det försvinner snart!!

Vi har precis varit ute o gått en runda. Nu sover hon gottit ute i d fina vädert.
Man luras för det ser varmt ut, men är kallt!!!

Åt god frukost tillsammans med Staffan. Nybakta bullar, mmm!

Ska ta och städa lite. Känns som det kommer bli stökigt igen så eg kan jag vänta till fredag kväll!
:)

Hur ska vi få plats????
Ska ta och försöka planera sittningen.
Rätt bra :)


Kommentarer
Postat av: Elina och Maria

Tusen tack! Sitter här och håller alla fingrat och tår för att vi slipper bli magsjuka denna gång! Blir vi många på lördag? Psssssssssst, säg inget till Olivia, men vi hittade en vit spis! hehe

Massa kramar grån oss

2009-03-12 @ 13:33:38
URL: http://alskadeelina.blogg.se/
Postat av: Therese & Adam

Hej JOhanna...

Hur många blir ni imorgon??

Vi ska ha kalaset på söndag, vi är 27 pers -HELT SJUKT! Vårt hus är inte så stort så jag fattar inte hur vi ska få plats.

I onsdags hade vi "barnkalas" med marängsviss & då var vi 11 pers, det var trångt redan då. jag har ångest över hela tillställningen...

hatar att leka värdinna -känns inte som om man hinner njuta av den viktiga dagen som jag vill göra!

Lycka till

2009-03-13 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0