Helt sjukt!


Ja så är det, Staffan han är helt sjuk ;)
Jo det är sant, han hostar och snörvlar och pustar och stönar!
Stackars!
Måtte han bara inte smitta oss...

Har beställt tårta idag till kalaset.
Hoppas den blir så fin som jag tänkt.
Lämna en liten mall till dom ;) Staffan skämdes, för det var en liten kylskåps magnet.. haha.. :)
Aja, då vet dom hur jag vill ha den!

Vi ska ta o äta kinamat idag, inte min favo men vem vet den kanske är jätte god idag!

Ska sitta bänkad framför tvn klockan 8. Ja, man har ju inget annat för sig så..

Måste köpa present till lill söt!
Vet vad men inte kommit iväg.
Skulle idag men Staffan mådde som han mådde..
Då vet jag hur det hade gått att gå i affärer ;)
*längtar tills jag får mitt körkort*

Mys på..

Kommentarer
Postat av: Mor

Puss & Kram från oss

2009-03-08 @ 01:13:45
Postat av: Mor

Puss & Kram från oss

2009-03-08 @ 01:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0