Hello


Godkväll.

Dagen har varit jätte bra. Började med jobb och det gick som det brukar :) Bara bra..
Sen kom jag hem och gav Olivia mat, hon åt allt. D ni ;) Men hemmalagat går bra.. Burkmat går bort nu!
Efter vi var klara så körde vår chaffis oss till Fia och Tuva. Gah, vad tiden går. Sist vi sågs låg Tuva vid bröstet mest. Nu satt hon i sin stol o var bara så söt :)
Olivia ville pussa och gärna stoppa fingrarna i hennes mun ;) Man måste säga till henne att ta d nätt så hon lär sig. Hon kan vara hårdhänt. Och kan bli väldigt arg om hon inte får som hon vill.
Aja, vi blev bjudna på jätte goda bullar och fruktsallad med yoggi. Det hade jag aldrig testat men det var mums!
Huset va super fint! :)
En mycket trevlig dag i lilla BFS.




Söta ♥

Imorgon ska jag göra vid håret, äntligen!


Sova ska jag göra nu.
Vem vet, Olivia vaknar kanske 5 inatt igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mad

Åhhh jag vill också fixa mitt hår!! Slingor hade inte varit fel..



2009-03-03 @ 06:58:53
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: *Sofie *

Hej Johanna!

Jag använde en trippeltång i lördags för att locka håret=) Hoppas allt är bra och att ni får en fin dag, kram!

2009-03-03 @ 09:01:22
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0