Sleepy.


Trött som en häst är jag nu.
Olivia med..
Hon somnade sittandes vid tvn innan.
Nu 2 timmar senare ligger hon här brevid mig i soffan och sover fortf..
Vi har varit på stranden idag med farmor. Inget fint väder men vi satt o fikade o Olivia fick leka lite.
Blåste rätt mycket så kanske är det därför vi båda är så trötta.

Var på stranden igår med. En snabbis, jag och Olivia.
Hon gillar det inte så mycket så jag passade på att gå med henne i vagnen när jag visste att hon skulle somna.
Så jag fick ligga o njuta i 45 minuter iaf :)
Sen efter hon vakna så lekte hon lite o sen gick vi hem. Hon gick nästan hela vägen. Måste vara jätte jobbigt när man e så liten. Men det finns ju så mycket att titta på och TA på... ;)

Imorgon åker Staff till sitt berömda Sweden Rock.
Ser inte han fråns på söndag.
Så det gäller att vi hittar på saker!!!!!

Veckan är på G och det känns i hela kroppen.
Svullen och tjock känner jag mig.
:(




Min kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha känner DU dej svullen och tjock?! Vad tror du då att JAG gör ;) hehehehe... Jag trodde att det skulle bli sol idag så jag hann lägga mej lite i kvällssolen och kanske kanske få liiiite färg men nä ingen sol =(. Hoppas att den komme rtill helgen igen i alla fall!

2009-06-02 @ 21:17:07
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag kan nog komma imorgon. Tar med mig removern då ;).

Väntar bara på ett samtal ang fjärrvärme hos morsan. Dom skulle komma imorgon antagligen & då får jag släppa in dom isåf. Men dom skulle ringa innan så man vet mer.

2009-06-03 @ 17:31:41
Postat av: hanna

Jag ska jobba på efetermiddagen vid 16-19

bene

ja tycker han e tugng! =D ont i ryggen får man av o bära ! vad väger Olivia ?

kram

2009-06-03 @ 18:19:18
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0