Miss you.


När man är van att vara ifrån varann så är saknaden på ngt sätt inte likadan som den är när man knappt är ifrån varann.
Då är alla dagar jobbiga!
Vi har varit med om detta så länge nu så man är inbitten av hur det känns...

Men idag - OJ vad jag saknar min Staffan ♥


Vi här hemma sov till kvart över nio men låg och mös till kvart i tio..
Den där Olivia gillar att ligga o mysa. Skönt!
Fast ibland ska hon upp direkt när hon slår upp ögonen.
Har kommit på att när det bara är hon o jag så vill hon gärna ligga o klappa o krama mig mycket.
Hon riktigt njuter - o det gör jag med!!!!


Nu ska jag packa - smart som jag är så har jag inte tvättat mina kläder.
Så vad ska jag ha med mig???

Kramen

Kommentarer
Postat av: Anna

stackars dej... förstår att det måste va jobbigt tjejen! Usch, hoppas han kommer hem snart till er!



På tal om morgonmyset, åååh vilken gosig tjej du har! Får man låna henne?? hihi



kraaam

2009-06-14 @ 11:11:14
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Systerpyster Karolina

Sötis .... fin hon var i klänningen - passa henne perfa :o)



Snart e det v. 31 ;)



Saknar er massor!!



Pussar

2009-06-14 @ 23:10:32
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0