Kära vänner..

Sitter med hörlurarna på mig och lyssnar på mysig musik.
Idag har jag och Olivia varit hemma hos Fia och träffat - Fia Tuva och Matilda.
Matilda stack in sin näsa och kallade på mig när jag låg o solade lite i trädgården här hemma i Vellinge.
Hon kom med idén att vi skulle ses på kvällen.
Mysigt och spontant...
Olivia var trött när vi kom dit så hon var såklart jätte mammig - Hon blir det mer när hon är trött..
Blev bjuden på mat och kaffe.. Fast det var ju inte alls tvunget. Sällskap för mig går lika bra utan.
Men det va gottit och jag hade det bra!!
Är glad över att vi träffas fast vi inte haft så bra kontakt och umgåts på många år..
Kommer ihåg när vi cyklade hem från skolan en dag så sa vi att om vi inte har ngn kontakt när vi är 25 ska vi sätta in en insändare i tidningen så vi hittar varann igen.. hehe..!



Imorgon blir det Lilla torg med Pauline och Maria.
Staffan kommer hem på kvällen men jag känner för att träffa mina vänner.
För på onsdag dag kommer jag bli ensam igen annars..
Måste ju passa på!


Ska titta om det finns ngt att äta sen ska jag sova.
Är jätte trött i huvudet..


Kommentarer
Postat av: Linda

Ah va mysigt o träffa gamla kompisar!!! Speciellt gamla rosentorpare,vi var ju bäst :)

2009-06-16 @ 08:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0