Kan jag kalla det egentid?


Så nu har Olivia somnat för andra gången ikväll. Hon var så trött kvart i 6 så hon somnade på 1 minut!
Wow tänkte jag och var glad att jag skulle få sitta o bara vara!
Så fel jag hade - klockan 8 hör jag - Mapa Mapa (mamma) och jag går in för att somna om henne. Lyckades men det höll i ca 5 min. Sen vakande hon på rikigit och fram till NU så har hon hållt igång *puh*
Det är tur jag kan trösta mig i choklad ;)

Varför var Olivia så trött så tidigt för då?
Jo jag har haft besök av Vilda & Thyra och såklart deras söta mammor..
Vilka busfrö - Olivia höll sig på sin vakt och spana och var mest för sig själv.
En blyg tjej är hon och tar inte för sig som jag hade velat (kan vara för jag är likadan kanske?)
Men visst lekte hon med dom :)
 









Dom har växt en del ;)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du fått mitt nya lösen? Annars får du det igen ;)

2009-06-11 @ 23:25:36
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Mor

Vilka söta töser.. Pussen på er sov gott. Här regnar det som bara den, tråkigt.. Ses på L

2009-06-11 @ 23:53:08
Postat av: Amelie

Åh vilka sötnosar! myys Vill du träffas nån dag nästa vecka förresten?

Puss på

2009-06-12 @ 07:33:26
Postat av: jossan

Våra godingar! <3

Tack igen för en härlig dag! Vi gör om det inom två veckor! Kram

2009-06-12 @ 08:37:31
Postat av: Petra och Thyra

Tack så jättemycket för igår!

2009-06-12 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0