Jag är så trött

Så nu ska jag inta min plats i sängen. Kanske är den upptagen?
Olivia brukar sno min kudde. Hon vill helst ligga på mig när jag ligger brevid.
Mysigt men hmm ganska jobbigt med. Jag sover inte som jag ska då.
Lägger jag henne på sin plats och vi somnar om så vaknar jag oftas att hon ligger på mig - igen!

Vi har haft en bra dag.
Solen har varit så härlig.
Vi har lekt och grillat och bara haft det jätte bra.
Staffan kom hem så satt vi igång grillen. Olivia blev glad för hon skulle få äta korv.


Vi leker och jag försöker bättra på min bränna ;)







Efter en utedag blir man trött och då var det dax för Olivia och nallen o gå o nanna.

And so will I!
Najtiii

Kommentarer
Postat av: Amelie

Aaah den bikinin du har e så snygg! Jag gillar verkligen färgerna i den.

Nu ska vi till stranden här. Så lovley! Läste i tidningen att värmeböljan ska vara kvar, iaf enligt 13-dagars prognosen. Me like =)))))

2009-06-23 @ 10:26:28
Postat av: Anna

Bättra på?? går det?? Du e ju sååå brun o fin! avis Vill me ha trädgård, vi har ju inte ens en balkong.. snyyyft!!



Kramar

2009-06-23 @ 14:31:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Emmeli

instämmer med Anna...bättra på?? hehe du e ju skitbrun =) kram

2009-06-23 @ 16:53:49
Postat av: Anna

Helt ärligt hjälpte det ingenting på mig med Proactive! Jag blev så besviken. Ringde o ville ha pengarna tillbaka, som man kan få om man inte e nöjd, men då ringde jag nån dag försent. Glöm inte att begär pengarna tillbaka om du inte blir hjälpt av det!!

Håller med dej om detta med problemhud, det förstör så mkt.. Sällan man kan känna sig fin när den taskiga huden bara bråkar. Peppar peppar så e min hud för tillfället bättre!



Så sant så, färgen blir ju jämnare om man rör sig. Jag kan inte heller ligga still, Wilma ska ju stoppa allt i munnen (som en unge) o efter att hon varit sjuk i magen nu så får man verkligen hålla stenkoll. Huvudsaken e att vi kan va ute, så skööönt!



Kram om dej

2009-06-23 @ 20:07:41
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Han lägger sig allt mellan 18 - 24 nuförtiden. han hålelr ju på o få flera kindtänder på en gång tror d ee det som spökar nör han ska sova. Han vill inte somna helt enkelt. =D

Imon kan ja tyvär inte vi ska grillar här på vår lilla gård ! men ja ( och anna om hon vill )hade tänkt åka till åhus på fre o va på stranden liten stund så kanske vi kan titta inom då ? Eller då kanske inte du kan ? kramelilram

2009-06-23 @ 20:39:19
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är ju redan JÄTTE brun och fin!!! Älskar ert fina mysiga hus! Vill ha sån fin kropp som dej när efter jag fått bebis sen... önska =)

2009-06-23 @ 23:35:20
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0