Gäsp


Det tar på krafterna att gå upp klockan 7.
Olivia sover nu så jag har passat på att göra vid mig.
Det blir nog stan med svärmor idag - om det inte börjar regna.
Enligt smhi ska det ju det :(
Har preliminär bokat en dejt med Hanna med, hoppas det blir av.
Vill att Olivia ska leka med ngn i hennes storlek ;)
Sen att jag ska på det sociala är ju inte alls fel hehe...

Väntar på posten med. Har klickat hem en bikini från Gina.
Alla mina bikini trosor är förstora i rumpan. Inte så snyggt att ha häng där ;)
Men nu undrar jag om dom som jag beställt kommer passa. Tänk om dom är försmå. Skulle inte förvåna mig!

Här är helt tyst nu!
Olivia får gärna vakna och ge mig en värmade kram - det är hon bäst på!

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Jodå de e bara bra här, hur e de själva? Manda va ett gulligt namn. Hehe.. Får se vad de slutar på. Hanna tyckte ju satan. Haha! Ja har semester v.28 o 30-31 o 32. Så någon av dom veckorna måste vi ha vår grillkväll. Ha de jätte bra o hälsa lillan o gubben, när han kommer hem! Kramar

2009-06-05 @ 12:20:49
URL: http://annatheangel.blogg.se/
Postat av: hanna

ja de har komit några skurar i stan!

de va tur du ite kom till andys de var KALABALIK där kan ja säga, ade inte haft tid o snacka!

kram

2009-06-05 @ 16:23:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Mor & Far

Hemma i huset igen och det känns skönt, vi kommer nog upp imorron. Men vi hörs av innan vi kör, blir på eftermiddan nån gång.. Längtar efter er.. Puss och kram från M&F

2009-06-05 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0