Aj aj ;)


Satt här och fick en känsla i kroppen men vet inte riktigt vad det var för ngt..

Sovit dö dåligt då Olivia har snurrat runt och varit ledsen o typ varit jätte snorig..
Men nu är hon inte alls förkyld. Märkligt!

Har träningsvärk - sprang ju iförrgår ;) 10 min orkade jag sen gick jag i rask takt..
Hur kan jag då ha jätte ont i armarna? Gjorde dock 20 armhävningar men då brukar jag inte få ont?
Otränad som jag är så känner jag alltid efter...
Vill träna massa massa... det är ju skönt efteråt.


 

Nu ska jag ta hand om denna tjej...

Kommentarer
Postat av: Amelie

Oj va du tränar. =) Duktig!

E du hemma i Åhus nu el kvar i Malmö?

Puss på

2009-06-17 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0