110 %


Nu kom jag på varför jag är så trött.
När Staffan inte är hemma så måste jag vara med hela tiden med allt Olivia ska göra.
Det går inte att slappna av. Sen när hon har gått och lagt sig så varvar jag ner och då blir jag så sjukligt trött.
Jag orkar inte resa mig! Jag sitter bara o tittar. Det är tur datorn och tvn finns.
Just nu har jag datorn i knät och allsång är på tvn..

Har varit vid havet idag. Det blev 1 timme sen skulle farmor hem och vi följde med.
Olivia plaskade i vattnet. Men bara med fötterna. Hade hon fått som hon velat hade hon plaskat ner sig hela hon.
Hade hon gära fått om inte vattnet bara varit 16 grader. Kan ju lätt bli förkyld då...

Min mage krånglar. Såfort jag äter ngt så kör den igång o jag ser gravid ut! Sen måste jag springa till toan.
Har varit så tre dagar nu. Dö jobbigt!
Fast peppar peppar så har den inte krånglat nu när jag ätit kvällsmat.


Nä jag ska slita mig från den dö tråkiga datorn och sjunga med till Allsång.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Mor

Det gjorde du rätt i. Vi sjöng så hela Wulfsan skaka.. hahahhah. Men en tråkig sak i det hela vi har en mindre i släkten, och det var väl inget oväntat man blir ledsen ändå. Du kan ringa. Pussen Mor.

2009-06-23 @ 22:11:06
Postat av: Anna

Har du kollat så de inte e laktos? Ja har exakt den symptomen! Skit jobbigt e de! Hoppas ni har det bra nere i Åhus. Får träffas snart tkr ja! :) Kramkram

2009-06-24 @ 10:23:17
URL: http://annatheangel.blogg.se/
Postat av: miian

jag beundrar dig och ditt tålamod och din ork som är hemma så mycket själv med Olivia.

Förstår verkligen att du är trött.



Testa laktosfritt någon vecka och se om din mage slutar krångla,låter inte roligt att båda vara slutkörd och ha ont i magen.

Kram på er!

2009-06-24 @ 21:11:19
Postat av: Amme

Jag var oxå som dig innan med å struntade i solskyddet, trodde man fick bättre färg utan haha. Men det blir mkt jämnare & mer varaktig snyggare bränna om man kladdar in sig. SÅ det får vi börja göra minsann. Bättre sent än aldrig ;)

Har du badat ännu?

2009-06-25 @ 08:20:10
Postat av: Anna

Jag tror de räknar från det att man köper det, sen e det upp till mig som kund om jag vill börja använda det direkt. Tror man har en eller två månader på sig!?



Ja, jag tror min hud blivit bättre nu eftersom jag fått hjälp att få igång den kvinnliga cykeln igen (det där kan läsas fel men du fattar va? ;)

Men hudläkaren sa att eftersom jag har PCOs så kan jag alltid få finnar, hur gammal jag än e.. Så det kommer kanske igen! (hoppas inte)



Hur har ni det i solen idag?

Vi ska gå ut nu!

Kramar om dej o din söta flicka

2009-06-25 @ 11:05:40
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Therese o nellan

Ja gult hår de suger verkligen, man känner sej som fjortorn haha.

Jag änvänder mycket silverschampoo. Typ varannan dag. Sen har jag en slags inpackning från Davines (finns endast på vissa salonger) som ljusar upp håret utan att det slår över till det grå/lila hållet.

Jag försöker att hålla mej ifrån blekning utan färgar det med Loreal recital Preference, färgen Stockholm. Det är en "kall" färg och håret ser inte så gult ut. Det blir ju lätt gult med blekning och om jag vill ljusa upp de någon gång bleker jag det först botten och sen färgar med färgen jag skrev ovan.

Hoppas det var till någon hjälp, kram.

2009-06-27 @ 09:33:28
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Hemligtanten!!

Du får gärna va me på vår hemlis, flåt! ;)

Det e bara att jag har ÄL så vi hoppas & önskar här hemma, hihiiii!!



Kramar

2009-06-27 @ 19:07:10
Postat av: Hanna

Hehe ja, fast nu har vi glömt ringa på den lägenheten så de blir inte av, inte den iaf. dessutom hade vi fått tre dubbla hyror.

men vi får se kim vill ju så himla gärna bo i åhus...

2009-06-29 @ 08:39:06
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

hej gumms. Kan du inte uppdatera lite snart? Nyfiken på er utekväll ju. Puss på

2009-06-29 @ 09:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0