Snurrigt.



Oj vad jag blir glad när jag läser andras bloggar ibland.
Älskar när man får reda på att ngn är gravid eller planerar barn.
Man känner ju igen sig så själv i lyckan som dom har!
Jag hoppas man får uppleva det en gång till..
Men till dess ska jag njuta av er alla som planerar barn och ni som är gravida!


Kvällen igår var precis som jag ville.
Vin o massa prat! Mysigt..
Mindre mysigt idag eftersom jag råkade dricka upp en hel flaska rödvin.
Jag är inte van vid det - så jag är tacksam att mormor och morfar tog hand om Olivia fram till 3 ;)

Min mormor och morfar kom hit på besök och vi åt god mat och bara umgicks.
Imorgon bär det hem igen.........

Kommentarer
Postat av: Amme

Hehe ja nu börjar den arta sig minsann, men jag är så trött nu så jag däckar i sängen här. Pill me designen i bloggar äter verkligen upp tid haha. Natti

2009-07-16 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0