Söndag it is.


Oj, det är redan söndag.
Idag har vi gått en promenad längst stranden. Pappa, mamma och Olivia.
Det var skönt väder...
Vid 5 tiden åkte mamma och Olivia tåget till mormor och morfar.
Gick jätte bra. Olivia underhöll dom som satt på tåget. En del tyckte nog det var lite jobbigt.
Dom som hade tänkt att dom skulle sitta i lugn och ro till Malmö ;)
Men det var skönt för mig att det var på det hållet så hon inte var ledsen..

Känner mig väldigt frusen och konstig i kroppen.
Får inte vara ngt dumt! Är väl bara trött?
Ska hoppa ner i sängen strax. Upp tidigt imorgon.
Jobba, sen ringa körskolan.. Tänkte ta nga lektioner innan jag kör med fajjan.



Puss

Kommentarer
Postat av: Pauli

TÅG! duktiga tjejer:)

2009-01-25 @ 22:26:32
Postat av: *Sofie *

Grattis till det nya jobbet för din S!!! Lät ju hur bra som helst och är glad för din skull att du inte behöver vara ensam så mycket mer=)



KRAM

2009-01-26 @ 07:47:25
URL: http://frusofie.se
Postat av: Gabriella

Ja det får ni göra hemma egna pizzor:) Det äter vi ofta det är såå gott:) Är det roligt på jobbet? Mysigt att jobba med barnen kan jag tro:) Kram på dig söt!

2009-01-26 @ 11:42:07
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0