Rulla hit och rulla dit.


God förmiddag :)

Här är kallt. Jag hade velat elda lite men veden ligger där ute och behövs klyvas lite. Jag är inte gjord för sånt så jag låter det vara :) Sen är jag ganska feg för att lägga in o så.. Rädd att det ska ta fyr i hela huset.. Hade ju varit mindre skoj.

Just nu ligger Olivia o sover. Hon har blivit en riktig rörlig unge ;) Nu gäller det att man är med! Igår låg hon på skötbordet och jag skulle bara böja mig ner för att ta en sak, när jag reser mig upp SITTER hon nära kanten. Mitt hjärta hoppade upp i halsgropen! Sen har hon börjat kasta sig i sängen. Så fast man ligger brevid henne så kan hon slänga sig förbi en..
Inatt eller imorse efter Staffan kört till jobbet så blev d ju en stor tom plats brevid henne. O hon tyckte det va skänt att rulla där i sömnen. Så hon la sig på hans plats på MAGE och somnade gott. Hon har aldrig sovit på mage. Hon har i princip alltid hatat det. Så nu när jag gick och la henne igen så skulle hon rulla till magen o somna så. Men hon visste inte rikgit hur hon skulle ligga med armarna så hon blev arg. Så jag fick rulla över henne på rygg igen o så somnade hon. Men nu tittade jag in och hon ligger på mage. Gaaah, är rädd att hon ska rulla ut från sängen. Har lagt skydd brevid henne, men ändå!

Om en vecka börjar jag jobba. På med badräkten och lära små barn att simma. Skoj! Nu var det så längesen så det ska bli kul. Men ändå lite ångset! Meeeen jag får somsagt vara ledig i sommar! Det är inte fel!
Och om en vecka o en dag så ska jag och fajjan gå på handledar kursen. Sen ska vi börja köra.

Tuuut Tuuut!

Nu ska jag ta och skicka lite sms.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du får låna bilderna på ERA barn! :P Kramkram

2009-01-12 @ 13:44:42
URL: http://annatheangel.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hejhej, har varit inne och läst din blogg ganska ofta. Och läste att du ska gå handledarkurs med din pappa....bäst hade ju varit om din sambo också går den annars får du bara köra med din pappa, ett tips bara.

Började själv med mitt kort i november, satsar på att ha det innan april.

Ha det bra/Jossan

2009-01-12 @ 14:50:41
URL: http://ericeliasemma.bloggagratis.se
Postat av: Gabriella

När man läser om er lilla flicka så får man sig alltid ett leende=) Hon verkar ha en sådan utstrålning!=) kul att de visar sådant humör hihi! Skönt att komma igång med körkortet=) Kraam

2009-01-12 @ 15:13:27
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Frida

Sover hon inte i spjälsäng? Du skrev att du var rädd att hon skulle rulla ut. Lycka till med körkortet! Det klarar du :)

2009-01-12 @ 20:16:22
Postat av: Johanna

Frida : Nä hon ligger fortf hos oss ;) Tack, hoppas oxå jag klarar det.. :)

2009-01-12 @ 20:27:52
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Systerpyster Karolina

Mmm --- de e snabba som bara den ...



Puss puss !!



Snygg bild btw ;)

2009-01-12 @ 20:47:53
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0