Kallt men SOL..

Hej mina kära Läsare!
Vilken dag... Solen lyser för fulla muggar... Härligt!
Staffan ligger och snusar på kudden än. Vilken latmask han är ;) Men går man och lägger sig runt 4 så får man skylla sig själv. Hade kunat vara elak o säga att han MÅSTE gå upp, men nä.. Det är ganska skönt att sitta här själv.
Olivia somnade runt 10 igår och sov sen hela natten. Vaknade för hon tappade nappen men sen sov hon gott.
Härligt, för vi fick en egen kväll!!! Det behövs. Film och sånt mysigt, utan att bli störda.

Just nu sitter Olivia på golvet med alla sina leksaker. Men det hon leker med är en lapp på en kubb. Så konstigt att det kan vara d roligaste.
Vi ska vara lite hårda här hemma nu, inget mer gå i stolen..eller jo ibland men mest ska det vara på golvet vi är.
Så hon lär sig både d ena o andra. Igår åla hon iaf framåt och det var juh bra!! :)
Hon är så duktig på allt annat men nu vill jag att hon lär sig krypa - om hon ens kommer krypa?

Nu ska jag testa att lägga in en länk..
Jag har gjort en liten blogg som ska vara med personlig. Men jag vet inte om jag kommer dela med mig av den.
Kanske jag har den så jag kan skriva av mig precis allt som jag känner för. Bloggen kommer ligga HÄR ...
Nu ska vi se om det funkar.

Men först ska jag ta Olivia. Hon hade tänkt klättra upp på vår tvbänk men det är inte så smart!

Kram o ha en SKÖN dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0