Jag är kvar.

Då var det kväll.
Tänkte bara säga att Ni behöver inte vara oroliga..!
Jag sätter inte lösen på denna bloggen, ni får följa mig och min vardag :)
Hur roligt nu det kan vara  ?! :)
Det jag gjort är att skaffat mig en blogg som jag kommer ha till mig själv. Där jag kan skriva av mig om sådant jag kanske inte vill skriva här. Så allt kommer se ut som vanligt :)
Vet faktist inte varför det går att kommentera, men kanske går i detta inlägget.

Mitt nyårslöfte i bloggvärlden är att svara på kommentarer coh sen lämna avtryck på dom sidor jag varit på.
Bra va ;)

Dagen/kvällen har vi varit hemma hos Staffans syster m familj. Fy vad det var kallt när vi gick hem... Brrr...!

Imorgon kommer familjen Blomstergren/Bengtsson på besök. Mycket trevligt.


Ha en forts mysig fredag.
Kram//

Kommentarer
Postat av: Elina och Maria

Så fina ni också var! Vi hade också såååå gärna velat vara med er!!! God fortsättning på året!!!

Klart vi får ses mycket när du ska jobba i Vellinge. Vad är det för jobb? Kramar

2009-01-03 @ 00:58:35
URL: http://alskadeelina.blogg.se/
Postat av: jane

godmorgon..här har man inte fått mkt sömn! du, jag tänkte att jag kunde ju lägga till dig på msn kanske? så kan jag skicka bilder där..måste bara kolla vad jag vill ha för nårra...sen kan du ju fixa å trixa lite när du själv har lust :D

Va bra att alla får fortsätta läsa din blogg, jag tycker det är det som är charmen med bloggande, att man kan hitta dom av en slump när det inte finns lösen!kram

2009-01-03 @ 06:23:55
URL: http://gumpen.blogg.se.blogg se
Postat av: jane

godmorgon..här har man inte fått mkt sömn! du, jag tänkte att jag kunde ju lägga till dig på msn kanske? så kan jag skicka bilder där..måste bara kolla vad jag vill ha för nårra...sen kan du ju fixa å trixa lite när du själv har lust :D

Va bra att alla får fortsätta läsa din blogg, jag tycker det är det som är charmen med bloggande, att man kan hitta dom av en slump när det inte finns lösen!kram

2009-01-03 @ 06:24:12
URL: http://gumpen.blogg.se.blogg se
Postat av: Hanna

Jaaa det är jättebra att du inte sätter lösen! Det är så kul att läsa om dig och din fina familj! =)

2009-01-03 @ 08:42:00
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: hanna

Jaså? Vad störigt!!!



Ja de e helt knäppt, de bara hände liksom, första gångnen trodde jag att de bara var tur, sen gjorde han ju om de dan efter och sen igår tog han bara fler o fler steg! Men det dröjer nog ett tag till innan han går ordentligt! Men skojjigt! :)



Ja jag tycker oxå vi kan ses, jag är ledig hela nästa vecka, utom måndag!



Kram hälsa lillan!

2009-01-03 @ 11:13:53
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0