Idag är det freeeedag.


Jaha, idag är det fredag.
Staffan är ute och grejjar med nga lampor. Olivia sover, hon har minsann varit vaken i nästan 4 timmar sen hon vaknade.
Hon somnade klockan 8 igår, ja ni läste rätt - ÅTTA. Men vid tolv blev hon orolig så vi gick o la oss med henne.
Men ändå, hon sov fram till halv 9. Hon läste nog mina tankar om att somna tidigt ... :)

Mustach, stavas d så? Ja iaf, dom spelar här ikväll. Staffan gillar dom så jag sa att han får gärna åka o kolla.
Man måste ju få ha sin frihet fast man vill träffas dom få dagar som vi träffas. Han kommer ju hem efter nga timmar så..
Vi ska iaf först hem till olivias farmor o farfar så dom kan få gosa lite med henne.
Kanske blir man bjuden på ngt gott..
På tal om gott så sitter mina byxor liiiite tight i magen. Kanske krympt eller ? ;)
Vi säger det.. ;)

Nu kom Staffan och pussa mig.
Måste gå..

:)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Heej=) Micke gjorde men EJ jag fyyyhaha! Ja tack jag mår jättebra nu igen så det är så skönt. Hur e det med er? Hemma över helgen nu? Kraam

2009-01-30 @ 16:46:16
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0