Höllviken.


Hej på er!
Sitter just nu och äter choklad. Så otroligt gott. ;)
Men när jag känner på kinden så tänker jag att jag kanske inte ska, kanske därför prickarna kommer?
Man är snart 27 år och så har man sånt som man ska ha när man är 14.. Trött man blir!
Ngn som har tips på vad man ska använda för krämer? :)
Eller vad man ska sluta äta, hehe.

Efter jobb åkte vi hem o hämtade Olivia. Vi skulle åka till Toppen gallerian i Höllviken.
Olivia somande på vägen dit så vi tänkte att hon kunde få sova lite till, så vi körde runt i Höllviken.
Det slog mig att jag har vääääääldigt många minnen därifrån. Jag spenderade ju min tid där jätte mycket under högstadiet och sen när jag gick på gymnasiet.
Kompisar, fester, pojkvänner och lite "strul". Ja sånt som hör till i livet. Men att det kan ha hänt så mycket just i Höllviken.
:)
Aja, sen åkte vi till Toppen Gallerian o herregud vad dom har ändrat om. Så många roliga affärer.
Fynda även idag ;) Sen ska dom öppna Swedala outlet där med, en av mina favorit affärer..
Tur man är nere så mycket, då blir allt så mycket närmre..


På G..

Jag ska ta och packa saker till imorgon. Åker hem efter jobb.
Sen nästa vecka hoppas jag på att få träffa vännerna..

(Olivia sover nog för natten nu igen)
=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan, ja det är inte roligt med vad kan man säga "vuxenfinnar! och det värsta är ju om man bara får 1 så SYNS den super mycket.

En jättebra kräm är ELIASBETH ARDENS 24H CREAM, den hjälper mot det mesta, jättebra tex om barnen har torra läppar, röd under näsan, eksem mm.

Absolut värt att testa, kanske inget superpris men den är väldigt dryg så den räcker jättelänge.

Ha det bra, kram Josefine

2009-01-28 @ 21:51:27
URL: http://ericeliasemma.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Trist med prickarna =/. Men det syns ju aldrig på några bilder på dej =)! Gud vilken fin tröja du har på bilden!!! Både söt och tuff liksom! Vart är den från??? Olivia är lika söt som vanligt =)!

Trevlig kväll!

2009-01-28 @ 22:04:05
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: *Sofie *

Får man finnar i äldre ålder är det antagligen hormonellt betingat så du kan nog äta choklad med gott samvete=) Titta över p-piller eller vad du använder/inte använder, själv får jag massor av finnar om jag inte äter dem!

För övrigt är ni lika söta som alltid dvs jättesöta;)

2009-01-28 @ 22:08:51
URL: http://frusofie.se
Postat av: johanna

Vilken sötnos du har :)

2009-01-28 @ 22:26:18
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

Fina ni är :]

Det finns en smörja på apoteket som är erceptfri, den heter basiron. Superbra mot finnar, en viss tid i månaden har jag en hel del o då smörjer jag med den ett par dagar sen e dom borta :]



Kramar

2009-01-28 @ 22:27:51
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej Johanna!

Jag ha själv haft mycket finnar i mina dar, är nu 25 år och har fortfarande en hel del, eller hade..Har provat det mesta, både receptfritt och receptbelagt men det har bara fungerat ett tag och sen var dem tillbaka igen. Men för ett halv år sen blev jag tipsad om att byta ut allt mitt smink till I.D Bare Minerals och vips så är alla mina finnar borta. Har använt rätt mycket skit smink innan för att dölja mina finnar! Jag rekommenderar verkligen I.D, Kan kännas rätt dyrt när man precis ska börja med det, men det är drygt och varar länge!! Och gör verkligen underverk!

Gå gärna in på deras hemsida och läs mer om du är intresserad (www.idbareminerals.se), eller gå till Hälsa och Helhet där det säljs så får man prova!!=) Lycka till och hoppas du slipper dem snart! Kram

2009-01-29 @ 09:59:39
Postat av: Therese o Nellie

Ja hon gillar när man häller liiiite vatten över huvudet eller när hon gör det själv.

Åh jag älskar Heroes, o alla andra serier hihi. För mig får de gärna hålla på mååånga år till..... Hoppas allt e bra med er. Kramar.

2009-01-29 @ 21:02:06
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Hej söt .... kul att shoppa juh :o)



Hoppas veckan på jobb gått bra .... saknar er!! Puss puss!!

2009-01-29 @ 21:57:22
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Amme

Fin du e!

Har har du en bra hemsida med extensions.



13.html" rel="nofollow">http://hairofyourdreams.dinstudio.se/gallery213.html



Du kan blanda och mixa vilka farger du vill ha. Jag rekommenderar om du vill ha fylligare har sa ta langre slingor sa klipper vi dom ist. (vanliga 50 cm ar tunna i topparna och valjer du ist 60 sa klipper vi av lite och far mkt fylligare.)

Du kan ga in och kika lite sa kan jag fixa det pa dig nar jag kommer hem.

Puss fran solen me harnere :)

2009-01-30 @ 04:47:34
Postat av: Jenny

Ja, det är tur att dem skaffar lite roligare saker i höllviken mer shopping till höllviken säger jag :)

2009-02-23 @ 16:38:51
URL: http://penzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0