Helt slut...


Hej!

Här sitter jag och är helt slut i huvudet. Min kära dotter sitter brevid och tänker verkligen inte sova.
Hon borde vara jätte trött men Nä, hon ska jag snacka skratta och bara ha sååå mycket energi!
Man märker att man är ensam nu igen. STAFFAN KOM TEBAX!

Dagen har vi tillbringat inne i stan hemma hos Hanna & Elliot. Anna var oxå med :)
Elliot han är en riktig buse. Kryper och går och står och ja, allt det där Olivia inte gör ;)
Men dom lekte lite ändå, Olivia gav han en puss. Hon är en pussig flicka minsann.
Kul att träffas så som vi gjorde idag. Skönt för mig att komma hemifrån och faktist åka buss o allt det där..
Men busschaffören kunde vi skippat. Hmmm! Han var jätte otrevlig. Sen när vi skulle hem så kunde jag kanppt komma av bussen för han ställde sig så att det blev väldens springa emellan asfalt och buss. Men där var en snäll tant som hjälpte mig. Man såg stressen i allas ögon typ "snabba dig"..  Kan bli så frustrerad av sånt! Ja jag blir juh själv dö stressig inombords med!
Aja vi kom hem iaf! :)

Väl hemma gjorde jag mat till både Olivia och mig. Jag bjöd oss på Lax potatis och ärtor. Sen en klick turkisk yoggi.
Olivia gilla det massa. Mosade såklart hennes :)

Nu ska jag göra ett tappert försök att natta henne igen. Sen ska jag sitta här o bara vara!
Svara på kommentarer och fixa lite blogg design.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Vi är klara med tapetseringen i hallen nu. Så nu ska det beställas dörrar och köpas nytt innertak. Kramen till er där hemma.

2009-01-07 @ 23:34:03
Postat av: jane

alltså Johanna,johanna! DU ÄR GRYM TJEJEN! Du borde verkligen börja jobba som webdesigner eller nått! =) Hoppas du inte körde slut på dig helt hela natten framför datorn! Men du, jag kan bara se halva texten högst upp..alltså typ bakgrunden ovanför headern ellr bilderna lixom..

Och jäkla busschaffisar! dom stressar alltid en, klämmer en i bussen, stannar så man inte kommer av eller kör innan man kommit fram till dörrarna ens!

Därför går jag nästan överallt jag ska hehe! Sen behöver jag ju motionen med hihi:D

hörs mer på msn! nu ska vi äta frukost sen ska vi gå till Dagis!!! kram

2009-01-08 @ 07:44:40
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: jane

förresten vad är det där står där uppe på min blogg? är det en webb adress???

2009-01-08 @ 07:54:40
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja hon måste ju varit dötrött juh!! =)



Tack :)



Ja det tykcer jag med vi ska! Ni får gärna komma hit, o ja kan gärna åka ner! så det blir nock bra!



Jävla busschaufförer! GRRRRRRR!

Tur att det finns andra människor med hjärta som hjälper en! KRamisar från mej o elliot!

2009-01-08 @ 09:01:13
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Anna

vilken idiot till busschafför!! Hoppas inte han gör att du inte åker buss igen för det e ju ganska smidigt. Han har ju uppenbart aldrig kört en barnvagn innan, förstår att du blev frustrerad!



Kraam

2009-01-08 @ 09:23:22
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Sandra med *Engla*

Hehe ja hennes hår växer som ogräs nu äntligen så nu kan hon ha lite tottar ;) Jodå allt är toppen här, med er också? jaså har du letat efter mig :P tur att jag skrev till dig!



Ha en toppen dag, kramis

2009-01-08 @ 09:28:35
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hoppas sötnosen somnade tillslut!=) Har sett innan att du skrivit att du ska ta körkort, bästa känslan som finns den dagen man får det=)Slipper du alla dessa trånga och fulla bussar samt alla konstiga busschaufförer som finns. Tack detsamma angående bilderna=) Kraam!

2009-01-08 @ 11:03:46
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0