Godmorgon

Kära Ni.

Sitter här med kaffet och Olivia har jätte kul på golvet. Sitter med ena benet under sig och det andra som krypställning, o så tar hon sig fram. Hehe.. Gos!  Tur vi var "hårda" med gåstolen.. För bara på denna korta tid har hon ju lärt sig.

Sitter samtidigt och tittar på Nanny. Alltså såfort en mamma eller pappa är ledsen så sitter jag med gråten i halsen. Fast jag inte vet varför dom på tv är ledsna. Tss...

Ska till Maxi med svärmor sen så jag kan handla hem lite tills Staffan kommer hem.  Kan ju vara skönt med lite val möjligheter ;)

Hänga upp tvätt först..


Ha en trevlig torsdag!
Kram.

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Ja du får ta lite extra av det andra istället men själv älskar jag bananerna hihi=)



Hoppas att ni får en jättemysig helg tillsammans!!! Kram

2009-01-15 @ 13:37:28
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0