Fullmåne


Då har man städat bort julen. Så skönt att det är borta nu. Våren får gärna komma snart, längtar efter den!

Tempen visade 38.8 innan, men ska ärligt säga att jag inte kännt mig så sjuk, mer jätte trött.
Precis duschat - välbehövligt!

Nu blir det pizza. Vi orkade inte göra ngn mat. Staffan har städat massa idag med. Så nu kan man vara i tvättstugan :)

Lill tjejen vaknade precis, hon var ledsen i ögat! Så hon fick leka men telefonen..Kuuuul tycker hon!

Wow - har ni sett månen Åhus bor?? Eller det är fullmåne hos er andra med?

Vi hörs sen. Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, det är ju fullmåne hos alla. Inte bara på ett ställe :-)

2009-01-11 @ 19:27:19
Postat av: Lis

Hih tack :)

Ja den är väldigt flickig iofs men jag älskar rosa :)



Ja jag tror faktiskt vi har kvar den, alltså den är hos Colins pappa då. Hade aldrig några problem med den förutom att den var liiiite svår att köra i snön med men det verkar inte vara några problem denna vintern haha. Dessutom var nog däcken på min mycket fetare.

Aja. Den är skitsnygg i brunt ju :)

2009-01-11 @ 19:58:17
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Lis

Nehe , skrev precis men det skickades aldrig

provar igen



tack!

Ja den är väääldigt flickig men jag älskar rosa så :)



Ja det enda problemet vi hade med den vagnen var att den var svår att köra med i snön, men det ser ut som den årsmodellen ni köpt har mindre däck så det är kanske bättre (inte för att det ser ut som det blir mycket mer snö denna vintern =( )

Men den är ju skitsnygg i brunt!

2009-01-11 @ 20:02:53
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha klart det blev dubbelt. aja du får läsa vilket du vill haha :D

2009-01-11 @ 20:07:30
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi månen var här hos oss med=)

2009-01-12 @ 09:37:52
Postat av: Gabriella

Hej söta du! Då var man hemma igen:) ledig idag & imorgon så skönt!=) Ja hembakade pizzor är så gott:) Crisse & Micke äter som galningar haha=) Mmm men köpepizza e gott det också. Händer annars hos er idag? Hoppas du mår lite bättre. Kraam

2009-01-12 @ 09:41:47
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

Ja visst är PO.P dyra MEN som du säger, kvalitén är toppen. Jag köper alltid mycket när dom har rea eller nersatta priser, annars blir det ngt plagg då och då. Basplagg köper jag aldrig där, det är för dyrt. Ja dom har 30% rea nu och sänker nog snart lite mer så kolal in :]

Vi hade me fullmåne igår, lös upp så fint.

Kramkalas

2009-01-12 @ 11:15:30
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0