Dagen.

Nu är man själv, Olivia sover. Hon har inte sovit på hela tiden P & T var här. Hon ville vara med, men blev jobbig tillslut. Lixom väldigt gnällig. Jag brukar inte tycka hon är jobbig men ibland är hon faktist det. När hon är över trött.
Det var en trevlig dag! Olivia & Thyra lekte. Ja lite iaf. Blev mycket att ta varandras saker. O banka på varann..
Olivia gjorde lite ljud som inte stackars Thyra gillade. Men så är det att bli överglad . Då ska man skriiiiika..
Blev lite fika och snack med. Sånt man behöver. Ja för att gå själv varje dag tar kål på en!

Lite bilder från idag

  

Sötisar.

Många kort tog jag men det tar såå lång tid att lägga in.

Nu i rätt tid vaknade Tjejen.

Kram

Kommentarer
Postat av: therese

Du har fått en award av mig! Kolla min blogg. Kramis

2009-01-14 @ 19:03:04
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Fia

Hejsan!

Jag är en trogen läsare av din blogg och har nu startat upp min egen!

Är väldigt imponerad av din header. Har du några tips på hur man gör?

Hade varit tacksam för lite hjälp på traven.

Jag har ett inlägg i min blogg som du kanske vill vara snäll och läsa?



/Fia

2009-01-14 @ 20:42:12
URL: http://nedemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen Johanna och tack så mycket för hjälpen!

Nu har jag gjort en på prov och den är "publicerad"

på scraoblog. Hur gör jag nu för att få ner den till min dator så att jag kan lägga in den på bloggen?

2009-01-14 @ 21:51:20
Postat av: Karolina

Mysigt med besök juh :o)



Kram kram kram

2009-01-14 @ 22:51:45
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Petra & Thyra

hej tjejer! tack för igår, mysigt! får göra om det snart igen å se till att jossan och vilda med kan vara med. Du kan väl skicka över lite bilder till oss sen, kanske bäst och skicka på mailen? kunde ju inte klicka på dom så dom bilr stora... kram på er!

2009-01-15 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0