Städar mannen.


Här hemma har min man fått städa köket spader.
Han eller vi frostar av frysen, och nu är han inne på att rengöra ugnen.
Blir super fint och rent.
Själv har jag varit ute och gått med Olivia som somnade gottit i vagnen.

Hon vaknade 5 imorse och sa "upp och hoppa mamma och pappa"
Nä sa vi och låg kvar..
Olivia började klappa och pussa oss, fjäsk ;)
Men vi gav henne välling men hon vill inte somna ändå..
Klockan blev 6 och då la hon sig på mitt bröst och somnade om.
Vi slapp gå upp :)
Så vi sov faktist till 9 sen.

Ikväll blir det melodifestivalen och ngt gått att äta.
Har en vinflaska som står och väntar på oss med :)

Imorgon bär det av, först på 2 års kalas. *my good vad tiden gååååår undan*
Sen är det jobb i FYRA veckor.. fast vi kommer ju åka hem på torsdagarna igen till älskade S.

Nu ska jag kolla tasteline, vi vill äta ngt gotti gott gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ha en myspys fredag med god mat & gott vin! ;) Kramar!

2009-02-21 @ 18:00:08
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mad

Mmmm vin..dreglar som Homer..



Jag smakar på hans små valkar varje dag och dem är hemskt mumisga;)



Ha en underbar lördag..Kramar

2009-02-21 @ 18:35:57
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mor

Kolla på mailen.. Och Du vilken fin sida du har fått till. Verkligen VÅRIG.. Kramen på er ses imorron.

2009-02-21 @ 21:40:57
Postat av: Kräkvakten Karolina

Kul min danskväll vart ;) Ebba har fått magsjuka & kräks & kräks & kräks suck



Inge kul!!



Men ni verkar ha det mys ;)



Kramar!

2009-02-21 @ 22:18:11
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0